וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג הפתיעה עם 0:2 על בורוסיה דורטמונד

הצהובים-שחורים נכנעו לשערים של אודוחאי (40) וקליג'ורי (54). 1:1 ללייפציג עם באייר לברקוזן, מיינץ - שטוטגרט 4:1. צפו בכל שערי היום

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

אחרי מחזור מסקרן ועמוס בשערים בשבוע שעבר, יצא אמש (שישי) המחזור השני בבונדסליגה לדרך. הרטה ברלין המסקרנת אכזבה בבית והפסידה 3:1 לאיינטרכט פרנקפורט. בשבת קיבלנו הפתעה גדולה בדמות ה-0:2 של אוגסבורג על בורוסיה דורטמונד, בעוד ר.ב. לייפציג סיימה ב-1:1 עם באייר לברקוזן.

בגלל הסופרקאפ האירופי, באיירן מינכן תשחק רק ביום ראשון ותפגוש את מונס דאבור וחבריו מהופנהיים.

שחקן בורוסיה דורטמונד אקסל ויטסל. רויטרס
לזה הוא לא ציפה. ויטסל/רויטרס

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 0:2

איזו הפתעה. לאחר שהפכה בעונה שעברה פיגור 3:1 ל-3:5 על אוגסבורג, שוב מצאה עצמה הקבוצה של לוסיאן פאבר בפיגור לא צפוי, והפעם כבר לא ידעה כיצד לחזור ממנו. מנגד, המארחת ממשיכה להרשים לאחר ה-1:3 על אוניון ברלין במחזור הפתיחה. זה קרה בזכות פליקס אודוחאי, שנגח פנימה כדור חופשי של דניאל קליג'ורי בדקה ה-40. אותו קליג'ורי התכבד בשער השני, בדקה ה-54, כשמצא עצמו לבד מול רומן בורקי וקבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ר.ב. לייפציג עם אמיל פורסברג. רויטרס
שער מוקדם לא הספיק. פורסברג חוגג עם החברים/רויטרס

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג 1:1

השוורים פתחו את העונה עם 1:3 ביתי מול מיינץ, בעוד הקבוצה של פטר בוס רשמה משחק מאכזב ו-0:0 נגד וולפסבורג והשיגה הערב תיקו שני ברציפות. אמיל פורסברג העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-14 כשהפגיז לרשת העליונה, אולם קרם דמירבאי איזן שש דקות לאחר מכן, עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. אלכסנדר סורלות, שצורף השבוע בהעברה הגדולה בכל הזמנים מבחינת לייפציג, קם מהספסל בדקה ה-27 להופעת הבכורה, במקום יוסוף פאולסן.

אנדרה סילבה שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
אנדרה סילבה חוגג את הפנדל שלו/GettyImages

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 3:1

בעונה שעברה המשחק הזה הסתיים ב-1:4 מהדהד לפרנקפורט. העונה זה לא היה רחוק משם למרות יכולת טובה של הרטה ברלין במחצית השנייה. הקבוצה מהבירה, שפתחה את העונה עם ציפיות גבוהות, סגל מצוין ו-1:4 על ורדר ברמן בחוץ, אכזבה.

האורחת כבשה את הראשון בדקה ה-30 אחרי שדדריק בויאטה ביצע עבירה ברחבה. אנדרה סילבה בעט טוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-37 כשבאס דוסט עלה מעל כולם ונגח פנימה הגבהה של דאיצ'י קמאדה וזה 0:2. הרטה פתחה טוב את המחצית השנייה, לחצה על השער של פרנקפורט והגיעה למצבים מסוכנים, אבל ספגה במפתיע גם את השלישי בדקה ה-71. סבסטיאן רודה בעט עם רגל שמאל החלשה שלו לקורה ופנימה מ-16 וקבע 0:3 מהדהד. הרטה צימקה בדקה ה-78: דווקא הבלם ג'ורדן טורונריגה פרץ נהדר משמאל והעביר כדור רוחב, מרטין הינטרגר דחק לשערו הוא וזה 1:3.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוניון ברלין 1:1
למנשנגלדבאך: מרכוס תוראם (56), לאוניון ברלין: ניקו שלוטרבק (79)

ארמיניה בילפלד - פ.צ. קלן 0:1
לבילפלד: חואן אדמונדסון (78)

מיינץ - שטוטגרט 4:1
למיינץ: רובין קייסון (13), לשטוטגרט: סילה וומאנגיטוקה (45), דניאל דידבי (61), מתאו קלימוביץ' (80), סשה קלאיג'יץ' (86)

שאלקה - ורדר ברמן 3:1
לשאלקה: מארק אות (90), לברמן: ניקלאס פולגרוג (22, 37, 59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully