וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בהפועל באר שבע של תקציבי העבר היינו מביאים את דן ביטון"

23.9.2020 / 18:52

לפני מאת'רוול (ה', 20:30, ספורט2), התייחס המאמן גם לכוכב שלו: "ז'וזואה לוקח כל הפסד באימון כאילו זה אסון עולמי, לאחרונה הוא מתנהל יוצא מהכלל". באריירו צפוי לפתוח

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

לאחר שהתגברה על דינמו באטומי בסיבוב הראשון ועל לאצ'י בסיבוב השני, תארח מחר (חמישי, 20:30, ספורט2) הפועל באר שבע את מאת'רוול הסקוטית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

"אנחנו צריכים לבוא ולהיות מוכנים", אמר היום יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים. "אנחנו לומדים אותם כל הזמן. מדובר בקבוצה טובה אבל גם לנו יש איכויות. לשמחתנו המשחק נגד חדרה נדחה וזה איפשר לנו להתכונן היטב למאת'רוול. היא קבוצה פיזית שעברה לשחק עם שלושה בלמים ונראית יותר טוב. גם אנחנו חזקים ויהיה קרב חזק. לגבי הארגנטינאים, הם כל הזמן מתקדמים. אני מקווה שנראה מהם מחר דברים טובים".

על הכוכב הגדול שלו אמר המאמן: "אנחנו צריכים למצוא פתרונות לשמירה ההדוקה על ז'וזואה. אלטון הביא הרבה נגד לאצ'י. אי אפשר להסתמך רק על ז'וזואה. מדי פעם צריכים להרגיע אותו, כל המערכת בשיחות תמידיות איתו. הוא מתנהל יוצא מן הכלל בימים האחרונים. אמרתי לו שכיוון שהוא ווינר זה משפיע עליו גם באימונים. הוא לוקח כל הפסד באימון כאילו זה אסון עולמי. אמרתי לו שהוא חייב לקחת את זה יותר קל".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אתגר קשה. אבוקסיס/דני מרון

על דן ביטון שגדל במועדון ופורח כעת במכבי תל אביב אמר אבוקסיס: "בהפועל באר שבע של תקציבי העבר היינו מביאים את דן ביטון. לא יכולנו להביא אותו כשיש לנו את ז'וזואה על אותה עמדה. היינו חייבים להביא שחקנים לעמדות אחרות".

מיגל ויטור הוסיף: "מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה יותר פיזית ממה שאנחנו מורגלים בכדורגל הישראלי. לגבי ז'וזואה שהוא חבר שלי, לפעמים אנשים טועים. המועדון דיבר איתו ואני עזרתי. אני משוכנע שהוא יגיע מפוקס למשחקים הקרובים. אני מקווה שנוכל להמשיך לשחק כדורגל. אם הממשלה תחליט אחרת, נקבל את זה. אנחנו משחקים בשביל לשמח את האוהדים ולעשות קצת טוב לאנשים בתקופה הזו".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא, מריאנו באריירו, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: כל בדיקות הקורונה שליליות, באריירו מועמד לפתוח מול מאת'רוול

לכתבה המלאה

מאת'רוול רואה עצמה כאנדרדוגית במשחק מול הפועל באר שבע מחר (חמישי, 20:30, ספורט2), במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. "אין לנו אשליות בנוגע לרמת היריבה", אמר המנג'ר סטיבן רובינסון. "מדובר בקבוצה חזקה מאוד עם שחקנים חזקים מאוד, אבל נגיע עם תכנית משחק ונהיה אופטימיים. אנחנו לא חוששים. מה יש לנו להפסיד? בדרך כלל אנחנו טובים כשאנחנו אנדרדוגים".

הסקוטים, שמדורגים במקום השמיני בארצם אחרי שמונה מחזורים, התגברו בסיבוב הראשון על גלנטורן עם 1:5 קליל, ובסיבוב השני נזקקו לפנדלים כדי להכניע את קולריין מצפון אירלנד. הקבוצה של רובינסון מגיעה במומנטום חיובי, אחרי 0:3 גדול על אברדין במחזור אחרון בסקוטלנד. "אני מקווה שנמשיך במומנטום", אמר הקשר מארק אוהרה, שכבש ביום ראשון. "היו לנו כמה הופעות טובות מאוד, ונגד אברדין הרגשנו שאנחנו מתחברים יחד. זה נותן לנו ביטחון. מצפה לנו אתגר גדול".

הרכב משוער: טרבור קארסון, דקלן גלאגר, סטיבן אודונל, ריקי ליימי, ליאם גרימשו, בוויס מוגאבי, ליאם פולוורת', מארק אוהרה, אלן קמפבל, אנתוני וואט, כריסטופר לונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully