וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "המשקיעים מהאמירויות רוצים להילחם יחד איתי בגזענות"

בעלי בית"ר חשף פרטים על המו"מ עם אנשי העסקים מאבו דאבי: "שואפים להפוך את המועדון לסמל הרוח החדשה שנושבת במזרח התיכון"

ראבונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

משה חוגג ממשיך לקדם את המו"מ עם המשקיעים מאיחוד האמירויות. היום (רביעי) פורסמה ב-CNN כתבה נרחבת על בית"ר ירושלים, בה הבעלים חשף פרטים חדשים על הניסיונות ליצור שיתוף פעולה עם אנשי עסקים מאבו דאבי, על רקע חתימת הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות.

"אנחנו מדברים על האפשרות להפוך את בית"ר ירושלים מועדון דומיננטי ועוצמתי בישראל. אנחנו רוצים להפוך את המועדון לסמל של הרוח החדשה שנושבת במזרח התיכון", אמר חוגג שסירב לחשוף את זהותו של המשקיע הפוטנציאלי, וסיפר שהספיק לשוחח עמו בטלפון ובזום.

"אנשי העסקים הללו רוצים להשקיע ספציפית בבית"ר. ירושלים היא עיר הבירה של ארץ הקודש, המקום הקדוש ביותר בעולם, לא רק עבור יהודים אלא גם עבור מוסלמים ונוצרים. הם שמעו על המאמצים של המועדון להילחם בגזענות, ורוצים להיות חלק מזה".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מוכן לחשוף את זהות המשקיע. חוגג/ברני ארדוב

חוגג הוסיף ואמר ש"שלום אמיתי מורגש ביחסים בין אנשים. כדורגל מייצג את האנשים, ולכן שיתוף פעולה בין שתי המדינות יכול להיות נפלא. אם יהודי מישראל ששמו משה וערבי מאיחוד האמירויות בשם כלשהו מעודדים את אותה קבוצה, בונים את אותה קהילה, עושים טוב יחד, משקיעים כסף יחד, זה נהדר. זה כל מה שאנחנו רוצים לראות - אבות ובנים יחד ביציעים, וכולם חוגגים את הגולים יחד.

"לא אביא משקיע רק כדי לומר שהבאתי משקיע מאיחוד האמירויות. אם אביא אחד כזה, נחלוק את אותה אידאולוגיה ונשקיע כספים משמעותיים. המטרה היא לזכות באליפות ולהגיע לליגת האלופות, שתהיה קבוצה ישראלית שמתחרה מול הקבוצות הכי טובות בבמה האירופאית הבכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully