וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת פועלים לשחרור קינדה וסבע. דן ביטון יוזמן לסקוטלנד

23.9.2020 / 15:18

שבועיים למשחק הגורלי מול סקוטלנד: בהתאחדות רוצים להקדים תרופה למכה ומתכננים לפנות לקנזס סיטי וגוונאז'ו R&F כדי להבטיח את השתתפותם של השניים. קשר מכבי תל אביב הרשים את רוטנשטיינר, פרץ, גלזר וריקן החיוביים לקורונה יעמדו לרשותו של המאמן?

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר הגיש בקשה להתאחדות לכדורגל לזמן לסגל נבחרת ישראל את גדי קינדה ודיא סבע לקראת המשחק בפלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד ב-8 באוקטובר. שחקני קנזס סיטי וגוואנגז'ו R&F היו אמורים להיות בסגל לליגת האומות, אבל קבוצותיהם סירבו לשחררם בטענה שפיפ"א נותנת עדיפות למועדונים על פני הנבחרות ולא מחייבת לשחרר שחקנים לפעילות בנבחרות השונות. בנבחרת רוצים את קינדה וסבע למשחק בגלזגו ורוצים להעביר פנייה מוקדמת לקנזס סיטי וגוואנגז'ו R&F, כדי שהפעם הן ישחררו את השניים.

15 ימים נותרו עד למשחק החשוב בגלזגו והקורונה מציבה סימני שאלה, בעיקר סביב שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, דן גלזר ואבי ריקן. שלושתם, כזכור, חיוביים לקורונה מהשבוע האחרון ולכן קיים סימן שאלה סימן לגבי שיתופם. על פי מידע שיש בידי נבחרת ישראל, השלושה יוכלו להיות בסגל. גם אם עדיין יהיו חיוביים וללא תסמינים, מהמידע שיש לנבחרת הם יוכלו לחזור לפעילות.

דיא סבע שחקן נבחרת ישראל עם איתן טיבי. ברני ארדוב
הפעם הוא ישוחרר? דיא סבע/ברני ארדוב

מי שצפוי לקבל זימון לנבחרת הוא קשר מכבי תל אביב דן ביטון, שהציג אתמול (שלישי) יכולת טובה נגד רד בול זלצבורג לעיניו של וילי רוטנשטיינר שישב ביציע ועוקב אחריו במשחקים האחרונים.

רוטנשטיינר ועוזרו אלון חזן התרשמו מהיכולת של ביטון וקרוב לוודאי שהוא ייכלל בסגל לסקוטלנד. מעבר לכך לא צפויים שינויים גדולים ביחס לסגל שיתכנס למשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה בתחילת החודש, מאחר שבליגת העל אין יותר מדי שחקנים בולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully