וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: כל בדיקות הקורונה שליליות, באריירו מועמד לפתוח מול מאת'רוול

עודכן לאחרונה: 22.9.2020 / 21:03

שחקני הקבוצה מתכוננים למשחק בחמישי ויכולים להירגע אחרי שהתקבלו תוצאות הבדיקות. הקשר הארגנטינאי עשוי לקבל את הקרדיט בבכורה

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

במקביל לדרמה שמתחוללת במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (שלישי) מול רד בול זלצבורג ואחרי שגם מכבי חיפה מצאה בשורותיה שחקן (יאניק וילדסחוט) החיובי לקורונה, הגיעו הבוקר שחקני הפועל באר שבע למתקן האימונים שלהם ועברו בעצמם בדיקת קורונה יומיים לפני המשחק מול מאת'רוול הסקוטית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

"בטח שיש מתח רב, מכיוון שהתחלואה עלתה ובעיקר כי רואים מה קרה במכבי תל אביב ובמכבי חיפה", אמר אמש שחקן בקבוצה לקראת הבדיקות. גורם במועדון הוסיף: "אני אפתיע אותך, גם לפני באטומי ולאצ'י כשעשינו את הבדיקות היה לחץ גדול, אפילו שההתפרצות לא היתה כפי שהיא כעת. בכל פעם שעשינו בדיקת קורונה לפני משחק באירופה, היה חשש שימצאו נדבקים. בסופו של דבר מי באמת יכול לדעת האם אין כמה נדבקים בכל מועדון והבדיקות הללו מאוד מלחיצות?".

בערב התקבלו התוצאות, ועל פי הודעת המועדון: "כל שחקני הקבוצה, הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי נמצאו שליליים בבדיקות הקורונה, שהתקיימו לפי פרוטוקול אופ"א".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
באר שבע הנציגה האירופית היחידה ללא נדבקים. אבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

בקבוצה נמצאים עמוק בתוך ההכנות למשחק מחרתיים, כשההפתעה עשויה להגיע מכיוון הקשר הארגנטינאי מריאנו באריירו, שעשוי לפתוח בהרכב של יוסי אבוקסיס. מאמן הפועל באר שבע תרגל את השחקן לצד מרואן קבהא ויתכן שבאריירו אשר טרם היה בסגל למשחק, יפתח במשחק החשוב. מי שצפוי לפתוח לראשונה בהרכב בהתקפה הוא החלוץ ג'ונתן אגודלו שכבש את שער השוויון באלבניה ביום חמישי האחרון לפני המהפך שהגיע מרגליו של אנתוני וארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully