וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: המשחק נגד רד בול זלצבורג ייערך כמתוכנן

22.9.2020 / 9:11

אדוארדו גררו ודור תורג'מן הצטרפו לדן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן, אבי ריקן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן ודניאל פרץ ברשימת המאומתים, אולם המשחק בפלייאוף העלייה לליגת האלופות יתקיים במועדו (22:00, ספורט 5). הצהובים יפתיעו למרות הסגל החסר?

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

המשחק בין מכבי תל אביב לרד בול זלצבורג בפלייאוף העלייה לליגת האלופות ייערך הערב (שלישי, 22:00, ספורט 5) כמתוכנן - למרות שתשעה משחקני האלופה הישראלית נמצאו חיוביים לקורונה. כך הודיעה הקבוצה הבוקר. דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן, אבי ריקן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן ודניאל פרץ נמצאו חיוביים בבדיקות שתוצאותיהן הגיעו אמש, והבוקר הצטרפו אליהם ברשימת המאומתים גם אדוארדו גררו ודור תורג'מן הצעיר.

למרות זאת, הצהובים יוכלו להעמיד סגל שיכלול 18 שחקנים ויתייצבו למשחק מול אלופת אוסטריה במטרה להפתיע, עם כל הנסיבות המקלות. מחר יעברו הצהובים בדיקות קורונה נוספות, בתקווה שיוכלו להמשיך בפעילות גם בליגת העל ולא יושבתו כמו בני סכנין והפועל חדרה.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס עם טל בן חיים. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכנות משונות. דוניס באימון מכבי תל אביב/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

על התחושות אמש מהאימון המסכם, סיפר אחד משחקני מכבי תל אביב: "זה כנראה היה האימון הכי מוזר בו השתתפתי", אמר. "מעבר לכמות קטנה של שחקנים בגלל כל נדבקי הקורונה והפצועים האחרים, אתה מתאמן בלי לדעת אם תוכל בכלל לשחק. האימון התחיל בשעה 18:00 ולנו היה ברור שבסיומו יהיו תוצאות, כך שכל אחד התמודד עם סיטואציה בה הוא עלול למצוא את עצמו בתום האימון בידיעה שהוא בכלל חיובי לקורונה ולא יכול לשחק. שחקנים התאמנו ותורגלו בהרכב בלי לדעת אם הם רשאים לשחק. אחד הדברים הכי מוזרים בחיים, אבל כנראה שמתאימים לתקופת הקורונה".

גאורגיוס דוניס תרגל אתמול באימון הרכב שכלל את דניאל טננבאום בשער, בן ביטון ואופיר דוידזאדה כמגנים, איתן טיבי עם שרן ייני ומתן בלטקסה כבלמים. בקישור תורגלו עדן קארצב, רוסלן ברסקי ואייל גולסה ובהתקפה דן ביטון ואיתי שכטר. בין לבין הוציא דוניס מההרכב את בלטקסה, עבר לשחק עם ארבעה בקו האחורי והעלה עוד שחקן התקפה כאשר גם אילון אלמוג וטל בן חיים זכו לקבל את חולצת ההרכב בתורו לצד שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully