וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: יאניק וילדסחוט נמצא חיובי לקורונה

21.9.2020 / 20:30

כל יתר השחקנים ואנשי הצוות שנבדקו לפני רוסטוב נמצאו שליליים. גם שועה שחש לא בטוב לא ימריא, יואצו הניסיונות לצרף שחקן התקפה

ברק בכר מדבר אחרי ה-1:2 על קייראט/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה הערב (שני) שבבדיקת הקורונה שערכה לשחקנים ולאנשי הצוות לקראת המשחק מול רוסטוב במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, כולם נמצאים שליליים למעט שחקן הכנף ההולנדי יאניק וילדסחוט. בהתאם להנחיות, מחר יעברו הירוקים בדיקה נוספת.

שחקן נוסף שלא ייצא עם הקבוצה לרוסיה למשחק מול רוסטוב במוקדמות הליגה האירופית בחמישי הוא ירדן שועה, וזאת לאחר שלא התאמן לאחרונה ועדיין טוען לכאבי בטן עזים. רופאי הקבוצה הורו על כך ששועה לא יגיע לאימונים על מנת שלא ייחשף ליתר השחקנים כשהחשש הוא כמובן שמדובר בנגיף הקורונה. עם זאת, בשעות הערב עדכן החלוץ את הקבוצה כי נמצא שלילי בבדיקה שעבר. משום שלא עבר בדיקה של אופ"א, לא יוכל לקחת חלק במשחק בחמישי.

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה מאוכזב. שלומי גבאי
רק בריאות. וילדסחוט/שלומי גבאי

מאחר ששועה לא חש בטוב, וגם דיווח על חום גבוה, הוא מלכתחילה לא הורשה להיכנס למתחם של מכבי חיפה. לכן שועה נדרש לעשות בדיקה מחוץ למסגרת הקבוצתית, אך לא הספיק לעמוד בלוח הזמנים של אופ"א.

ההיעדרות של שועה מביאה לכך שלמעשה בסגל מלבד ניקיטה רוקאביציה יהיה חלוץ אחד בלבד והוא סתיו נחמני. בחיפה מבינים שהם חייבים להתחזק בשחקן התקפה נוסף כאשר דוניו גודסווי הוא המועמד המוביל. אם בחיפה יבינו השבוע שהחלוץ הגנאי לא יגיע בקבוצה יבחנו שוב חלופות אחרות של שחקנים זרים וכן אפשרויות להשאיל עם אופציית קנייה שחקנים ישראלים, בראשם תאי בריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully