וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר צפוי לפתוח עם שלושה בלמים מול רוסטוב

עודכן לאחרונה: 23.9.2020 / 20:45

על פי התרגולים במהלך השבוע, נראה שהירוקים יעלו במערך שכולל את חבשי, ארד ופלאניץ'. במקרה כזה, חזיזה ימתין על הספסל. התלבטות בין אשכנזי לרודריגס. שחקנים טוענים: הרעש סביב שועה לא הגיע אלינו

ראבונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה תפגוש מחר (ה', 19:30, ספורט 1) את רוסטוב הרוסית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הירוקים, שלא שיחקו השבוע בליגה בגלל ההידבקות הרבה בקורונה בבני סכנין, מגיעים אל המשחק שבוע אחרי ה-1:2 על קייראט בבית שהקנה להם את הכרטיס לסיבוב הנוכחי. הקבוצה של ברק בכר תחסר את יאניק וילדסחוט, שנמצא חיובי לקורונה ולא יצא עם הקבוצה לרוסיה.

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה. למרות הרעש סביב ירדן שועה בארץ, שחקנים בקבוצה העידו שמלבד שיחות חולין קצרות הרעש לא הגיע עד לרוסיה ועניין שועה לא הפריע להכנות. המאמן ברק בכר נוטה לפתוח עם שלושה בלמים כשהזר החדש בוגדן פלאניץ' יערוך במקרה כזה הופעת בכורה. בכר לא תרגל הערב הרכב, אך לפי שחקנים זו ההערכה לפי האימונים במהלך השבוע. אם בסופו של דבר בכר לא יפתח עם חמישה שחקני הגנה, דולב חזיזה ייכנס להרכב. בנוסף, בכר מתלבט בין יובל אשכנזי לחוסה רודריגס כאשר הראשון זוכה לעדיפות קלה בשלב זה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביציה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
משימה לא פשוטה לברק בכר ושחקניו/דני מרון

ברק בכר הגיע למסיבת העיתונאים לפני המשחק והתייחס לטיסה: "שום דבר לא היה מסובך, המועדון שכר מטוס במיוחד לנו, הייתה טיסה די מהירה של שעתיים וחצי. הכול היה בסדר גמור. אנחנו נמצאים בתקופה טובה כקבוצה ויש שיפור ממשחק למשחק, אבל בשלבים האלה היריבות חזקות יותר בכל סיבוב. קיבלנו הגרלה קשה מאוד מול קבוצת צמרת רוסית. היא קבוצה קשוחה עם שחקנים טובים, יהיה משחק קשה מאוד. אין ספק שמשחק אחד זה שונה, זה כמו משחק גביע. אנחנו אנדרדוג, אבל במשחק אחד אני מאמין שאפשר לעשות את זה ואפשר לעבור. תמיד כיף לשחק מול קהל, אבל גם מחר לא יהיה קהל, לצערי אנחנו מתרגלים למצב שאין קהל".

החלוץ הלוהט של הירוקים ניקיטה רוקאביציה הוסיף: "התכוננו, עבדנו כדי להתמודד עם צורת המשחק של רוסטוב. אנחנו יודעים שיש לרוסטוב שחקנים חזקים מאוד והם משחקים בליגה חזקה מאוד. נעשה את המקסימום כדי להשיג תוצאה טובה".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
בכושר מצוין. רוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

רוסטוב מגיעה במומנטום בינוני אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון במחזור האחרון ברוסיה. בתום שבעה מחזורי ליגה, מדורגת הקבוצה של שחקן העבר האגדי במקום התשיעי בטבלה עם 11 נקודות. כוכבה הגדול הוא הקשר הנורבגי מתיאס נורמן שהוזכר בעבר כמועמד למנצ'סטר יונייטד, כשלצידו מככב אלדור שמודורוב האוזבקי, שכבש אשתקד 10 שערי ליגה ב-16 משחקים.

הרכב משוער: סרגיי פז'קוב, אלכסיי קוזולוב, יבגני צ'רנוב, מקסים אוסיפנקו, רומן ירמנקו, אלכסיי איונוב, חורן ביירמיאן, מתיאס נורמן, דניס הדז'יקדוניץ', דניל גלבוב, אלדור שמודורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully