וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים שגודסוויי דוניו יחתום בקרוב. משפחת שועה במסר

23.9.2020 / 15:06

המשא ומתן עם החלוץ הגנאי שמשתייך לנורשילנד הואץ והוא מתקרב לחתימה. בן דודו של שועה: "אם הוא לא מתאים, תשחררו אותו. אי אפשר למכור אותו במחיר שרכשתם אותו". ברוסיה מזלזלים: "הסגל של מכבי חיפה בינוני"

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

מכבי חיפה מתקרבת להחתמה נוספת. בימים האחרונים חלה התקרבות בין הירוקים לבין החלוץ הגנאי גודסוויי דוניו, שאמור לחתום בימים הקרובים.

הגנאי בן ה-25 הוא שחקן כנף שיכול להיות מתופקד גם כחלוץ. הוא גדל באקדמיית Right to Dream וכמו אחרים ממנה, נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי כשהיה בן 18 ומיד נשלח להשאלה.

הוא שיחק בדיוגורדן ופאלקנברג השבדיות ולא שיכנע את אנשי מנצ'סטר סיטי שיש להחזיר אותו לסגל. ב-2016 שוחרר מהתכולים בלי שבאמת היה חלק מהם בשום שלב. בינואר 2016 חתם בנורשילנד והוא לבש את מדיה עש שבחצי העונה הושאל לדינמו דרזדן שירדה מהבונדסליגה2 לליגה השלישית בגרמניה.

בסך הכול דוניו רשם 24 שערים ב-62 משחקים בליגה הבכירה בדנמרק. העונה האחרונה הייתה פחות טובה מבחינתו: 6 שערים ושער אחד בליגה הדנית ו-7 משחקים ללא כיבוש בליגת המשנה בגרמניה.

גודסוויי דוניו שחקן דינמו דרזדן. GettyImages
בדרך לכרמל. גודסוויי דוניו/GettyImages

ירדן שועה ממשיך להסעיר את מכבי חיפה. אחרי שביקש סופית לעזוב את המועדון בימים האחרונים, השאלה היא לאן הוא יעבור. בית"ר ירושלים מתעניינת, אולם המכשול הוא תג המחיר הגבוה שהציבו הירוקים - כ-1.4 מיליון יורו. היום סיפר רפי שועה, בן דודו של החלוץ, על השתלשלות העניינים בריאיון ל-103FM. בריאיון קרא בן דודו של שועה ליעקב שחר לשחררו.

"אם הוא לא טוב לכם, תשחררו אותו", אמר. "רציתם לשחרר אותו בשנה שעברה, כבר אז הוא לא התאים לכם, אז תשחררו אותו. את הסכום ששילמתם עליו לא תוכלו לקבל, אין סרט כזה. הקורונה שינתה הכול. יעקב שחר קיבל עליו שלוש הצעות והוא לא מוכן למכור בשום אופן".

שועה הוסיף: "מי שעשה אותו כוכב גדול זו התקשורת. הוא בחיים לא חשב על עצמו כעל כוכב, בחיים לא הסתכל על עצמו ככזה. עכשיו הוא רוצה לעזוב, ומכבי חיפה חייבת להבין שהיא לא יכולה לקבל את הסכומים שהיא דורשת".

עוד בוואלה!

ירדן שועה קיבל השבוע מענק כספי גבוה, ומעדיף לשחק בישראל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. דני מרון
אין רגע דל. ירדן שועה/דני מרון

במקביל, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק החוץ מול רוסטוב בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 19:30, ספורט 1). הירוקים יעלו למשחק בסגל חסר כשיאניק וילדסחוט החיובי לקורונה וירדן שועה נשארו בישראל, ונראה שברוסיה לא נותנים להם הרבה סיכוי להפתיע.

"הסגל של מכבי חיפה די ממוצע. הוא כולל כמה שחקנים מנבחרת ישראל, אבל בראשו נמצאים השחקנים הזרים שחלקם יחסרו במשחק מחר. היא לא ברמה של רוסטוב, וגם לא משחקת בביתה", נכתב בעיתון "צ'מפיונאט". "ברור למה רוסטוב נחשבת לפייבוריטית. היא מציגה יכולת טובה בליגה הרוסית לאחרונה, ומגיעה למשחק אחרי מנוחה ארוכה. אין סיבה אמיתית שהיא תמעד במשחק הזה".

בשל החיסורים ברק בכר מתלבט בנוגע להרכב של מכבי חיפה. הוא תרגל בין היתר מערך של שלושה בלמים ביחד עם בוגדן פלאניץ'. מלבד דולב חזיזה וטימוטי מוזי הצעיר אין לבכר שחקני כנף וייתכן שהמאמן ינסה לפתור זאת עם הפיכתם של סאן מנחם וארנסט מאבוקה לכאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully