וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר תרגל מערך של שלושה בלמים בעקבות החיסורים

22.9.2020 / 10:14

בהיעדר מספר שחקני כנף לקראת רוסטוב (ה', 19:30, ספורט 1), המאמן תרגל את פלאניץ' במרכז ההגנה ואת מאבוקה ומנחם בעמדה קדמית. ניסיונות להאיץ צירוף של שחקן התקפה, בית"ר שוקלת פנייה רשמית לצירוף ירדן שועה

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

מכבי חיפה המריאה לרוסיה לקראת המשחק מול רוסטוב בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 19:30, ספורט 1), כאשר יאניק וילדסחוט וירדן שועה נעדרים ולא יעמדו לרשותו של ברק בכר. בשל החיסורים בכר מתלבט, ותרגל בין היתר מערך של שלושה בלמים ביחד עם בוגדן פלאניץ'. מלבד דולב חזיזה וטימוטי מוזי הצעיר אין לבכר שחקני כנף וייתכן שהמאמן ינסה לפתור זאת עם הפיכתם של סאן מנחם וארנסט מאבוקה לכאלה.

בחיפה היו מאוכזבים מאוד מכך שוילדסחוט נמצא חיובי בייחוד, לאור העובדה שההולנדי כלל לא הראה תסמינים. שועה כידוע יצא שלילי בבדיקת קורונה פרטית שעשה וישוב לאימונים מיד עם חזרת הקבוצה מרוסיה.

"זה קצת מוזר לראות ככה את נתב"ג", אמר עופרי ארד. "אבל כבר התרגלנו למצב הזה, אנחנו מרוכזים במשחק ביום חמישי, שהולך להיות משחק מאוד לא פשוט".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
בית"ר שוב מתעניינת. ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

אגב, בימים האחרונים החלו גורמים המקורבים להנהלת בית"ר ירושלים לגשש האם ישנה היתכנות למהלך של העברתו של שועה לבית"ר ירושלים. בחיפה לא עוסקים כלל בעניין זה, ועד כה גם לא נעשתה שום פנייה מגורם רשמי בבית"ר. ואולם, לפי גורמים המעורים בפרטים, בית"ר אכן שוקלת את העניין ותקבל החלטה בימים הקרובים האם לפנות לחיפה.

במכבי חיפה רוצים מאוד להתחזק בשחקן התקפה. הירוקים ינסו בימים הקרובים לעשות ניסיון אחרון לצרף את גודסוויי דוניו, ואם המהלך לא יבשיל יתחילו לבדוק אופציות אחרות ברצינות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully