וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה ביקש לעזוב את מכבי חיפה, שדורשת מבית"ר 1.4 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 22.9.2020 / 22:03

החלוץ לא מעוניין להישאר אצל הירוקים, שהבהירו לסוכנו החדש דודו דהאן שייתנו לו ללכת רק תמורת הסכום בו נרכש. הקבוצה מהבירה רצתה עסקת השאלה, בחיפה סירבו

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

הפעם זה סופי? טוויסט נוסף בעלילותיו של ירדן שועה במכבי חיפה. החלוץ בן ה-21 ביקש לעזוב את הירוקים. לאור הבקשה, הבהירו לו במכבי חיפה שיהיו מוכנים למכור אותו אם יש לו הצעה לרכישה. עם זאת, במידה שלא תהיה הצעה לרכישה, הבהירו לו בקבוצה, לא יתנו לו לעזוב. בשבוע האחרון פנו בבית"ר למכבי חיפה בנוגע לשועה, כשהירוקים דורשים מהירושלמים סכום השווה ל-60 אחוז מהמחיר המקורי ששילמו על כרטיסו של השחקן, כלומר 1.4 מיליון יורו.

שועה סיכם בימים האחרונים על סיום ההתקשרות עם סוכנו גלעד קצב וסיכם עם דודו דהאן שייצג אותו. בשלב זה האופציות שעומדות בשיחות בין השחקן לסוכנו החדש הן מעבר לאירופה או לבית"ר ירושלים. בחיפה הבהירו לדהאן שתג המחיר כאמור הוא 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס, כאשר דהאן כבר החל לחפש קבוצה בליגות בחו"ל.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה. דני מרון
הפעם זה סופי? שועה/דני מרון

בבית"ר ירושלים ניסו תחילה לעסקה הכוללת אופציית השאלה עם רכישה בקיץ הבא, אך במכבי חיפה מסרבים ולא מוכנים לכך.

שועה נרכש על ידי מכבי חיפה בינואר 2019 מבני יהודה תמורת 1.3 מיליון יורו ו-40% ממכירה עתידית. עם זאת, החלוץ לא הצליח להיקלט כמו שצריך בחיפה ואחרי סדרת עימותים עם המאמן לשעבר מרקו בלבול ועבירות משמעת, הוא נופה מהסגל ולאחר מכן אף הושעה עד תום העונה אחרי שהפר את כללי הבידוד של שחקני הליגה. בסך הכול כבש חמישה שערים ב-37 הופעות במכבי חיפה.

שחקני מכבי חיפה באימון, סאן מנחם. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה באימון המסכם לקראת רוסטוב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
ברק בכר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בינתיים מכבי חיפה ערכה אימון ראשון ברוסטוב, לקראת המשחק ביום חמישי (19:30, ספורט 1) בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי ההגעה למלון וארוחת הצהריים, הקבוצה התאמנה באצטדיון הישן של רוסטוב, במזג אוויר נעים של 12-13 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully