וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה קיבל השבוע מענק כספי גבוה, ומעדיף לשחק בישראל

לפי ההסכם המקורי, חלוץ מכבי חיפה קיבל רק השבוע כ-50 אלף דולר ולמרות זאת נחוש בעמדתו לעזוב. יעקב שחר מתעקש על תג המחיר. שועה הבהיר לאנשי המועדון: "רוצה לשחק בישראל"

ראבונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

ירדן שועה ביקש אמש (שלישי) לעזוב את מכבי חיפה וזה מגיע, כך מתברר, אחרי שרק לאחרונה קיבל מענק כספי גבוה מהמועדון. לפי ההסכם המקורי, שועה אמור היה לקבל בספטמבר 2020 סכום של כ-50 אלף דולר, ואכן השבוע המענק הועבר לשחקן.

למרות זאת, שועה מתעקש לעזוב ואתמול ערך שיחות עם כמה מבכירי המועדון, להם הבהיר את רצונו לעבור לקבוצה אחרת. עוד אמר שועה לאנשי חיפה שהוא לא מעוניין לשחק בחו"ל אלא רק בישראל, כשהאופציה היחידה כעת היא בית"ר ירושלים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מעדיף את ליגת העל. ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

המועדון מהבירה הציע לחיפה 700 אלף יורו על חצי כרטיס או לחילופין השאלה בחינם עם אופציית רכישה בסוף העונה של 1.2 מיליון יורו. בחיפה סירבו והבהירו שתג המחיר הוא 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס. הסוכן החדש של שועה, דודו דהאן, מחפש עבורו אופציות באירופה, אבל השחקן מתעקש בשלב זה שהוא רוצה למצות את האופציה של מעבר בישראל.

בשל העזיבה הצפויה, בחיפה יקדמו את המאמצים לצירוף חלוץ, ואם בסופו של דבר תצא לפועל המכירה של שועה, ייתכן שיגיעו אפילו שני שחקני התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully