וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.9: ליברפול רכשה את דיוגו ז'וטה מוולבס, רגילון חתם בטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 19.9.2020 / 20:36

החלוץ הפורטוגלי נרכש תמורת 49 מיליון יורו, קי יאנה-הובר בן ה-18 עשה את הדרך ההפוכה: "עסקה טובה לכולם". התרנגולים שילמו 25 מיליון ליש"ט לריאל מדריד על המגן השמאלי

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה 0:8/ספורט 1

העברות

* כצפוי, גארת' בייל השלים את חזרתו לטוטנהאם אחרי שבע שנים. התרנגולים החתימו את שחקן הכנף הוולשי כמושאל מריאל מדריד. לידיעה המלאה.

* קצת לפני כן, טוטנהאם הודיעה על רכישתו של סרחיו רגילון מריאל מדריד, שחתם על חוזה עד 2025. על פי ההערכות, המגן השמאלי בן ה-23 עלה 25 מיליון ליש"ט.

* יום אחרי החתמת טיאגו אלקנטרה, ליברפול השלימה גם את רכישת דיוגו ז'וטה החלוץ הפורטוגלי בן ה-23 נרכש מוולבס תמורת 49 מיליון יורו וחתם לחמש שנים באנפילד. "ליברפול תקבל שחקן מצוין, ואנחנו מקבלים שחקן צעיר עם עתיד גדול", אמר לפני כן מאמן הזאבים נונו אספיריטו סנטו. "זו עסקה טובה לכולם. דיוגו היה פה מאוד שמח, אבל זה נורמלי ששחקנים רוצים אתגרים חדשים".

* כחלק מעסקת ז'וטה, ליברפול מכרה לוולבס את ההולנדי קי-יאנה הובר ב-10 מיליון ליש"ט. המגן ההולנדי בן ה-18 חתם על חוזה לחמש שנים.

* אסטון וילה רכשה את הקשר ההתקפי של ליון ברטרן טראורה. על פי דיווחים באנגליה, הווילאנס שילמו כ-19.5 מיליון יורו עבורו.

* גנואה צירפה בהשאלה את דוידה זפאקוסטה מצ'לסי ואת מרקו פיאצה מיובנטוס.

* אינטר השיבה את שחקן נבחרת איטליה הצעירה אנדראה פיאמונטי. הנראזורי ניצלו את האופציה שהיתה להם ורכשו את החלוץ תמורת 20 מיליון יורו, לאחר שכבש אשתקד שבעה שערים במדי גנואה.

* אודינזה הודיעה על החתמתו של קשר פנרבחצ'ה ובשיקטאש לשעבר, טולגאי ארסלן בהעברה חופשית.

שמועות

* לפי העיתונאי הבריטי דייויד אורנסטין, נוריץ' סירבה לשתי הצעות מברצלונה בנוגע למגן הצעיר מקס ארונס, אחת מהן בסך 20 מיליון ליש"ט לפני בונוסים. כעת תעבור ברצלונה להמשיך ולהיאבק עם באיירן מינכן על מגן אייאקס סרג'יניו דסט.

* בתקשורת האנגלית נטען שליברפול פנתה לשאלקה בנוגע לבלם הצעיר אוזן קבאק. הקבוצה הגרמנית התעקשה שאינו למכירה, אולם באנגליה מעריכים שתחשוב אחרת אם יורגן קלופ יציע 25 מיליון יורו עבורו.

* קשר באיירן מינכן חאבי מרטינס נמצא על סף חתימה באתלטיק בילבאו. הבווארים יהיו מוכנים לקבל קצת פחות מ-10 מיליון יורו עבור הספרדי בן ה-32.

* ב-ESPN נטען שלואיס סוארס דחה הצעה של 8 מיליון יורו לעונה מאינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם, שניסתה להפוך אותו לשחקן היקר ביותר בתולדות ה-MLS.

* יובנטוס שוקלת להשיב לשורותיה את מואיז קן, שחווה עונה קשה באברטון. החלוץ נרכש על ידי הטופיז ב-27.5 מיליון יורו אך כבש שני שערים בלבד והתקשה לעמוד בציפיות. יובה עשויה להציע לשאול אותו, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* על פי דיווחים באיטליה, דייגו גודין סיים את דרכו באינטר וכעת הכל ערוך ומוכן לחתימתו בקליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully