וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר צירוף מתאוסיניו: בית"ר ירושלים תוהה כיצד לשחרר את הפקק בקישור

19.9.2020 / 8:07

הצעה משודרגת שכנעה את הברזילאי, וכעת עשויים במועדון לבקש מממן או אדרי לחפש קבוצה חדשה. דראפיץ' וברדה רוצים שאזולאי יישאר אם לא יימצא חלוץ זר, פערים בין הירושלמים ואולימפיאקוס בנוגע לקונטה

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

בבית"ר ירושלים ימהרו להוציא לקשר הברזילאי מתאוסיניו ויזה לאחר החגים ולנסות להנחיתו בהקדם, כאשר במועדון לוקחים בחשבון שבזמן הסגר הדברים עלולים לקחת מעט יותר זמן. הזר החדש הנוסף, סנטיאגו אוקמפוס, אמור לעלות על טיסה לארץ רק ביום ראשון ולאחר מכן ייכנס לבידוד. מתאוסיניו עשוי להגיע בשנה הקרובה בלווית חברתו או אחד מבני משפחתו, לאחר שהתלבט במשך שבוע האם לסגור בבירה. לבסוף, לאחר שבית"ר שידרגה את ההצעה הכספית באופן משמעותי, החליט להיענות לאתגר.

ההצטרפות של מתאוסיניו יוצרת פקק בקישור הבית"רי ותצריך שחרור של שחקן נוסף מהסגל, במיוחד לאור העובדה שאמור להצטרף גם חלוץ. ייתכן כי חנן ממן או שלום אדרי יתבקשו לבדוק אופציות עד לסיום החלון. יש לזכור שגם דן איינבינדר ואור זהבי עדיין לא עוזבים את המועדון לעת עתה ובבית"ר יצטרכו למצוא פתרונות, כאלה שככל הנראה ייאלצו את חוגג להשתתף בחלק לא מבוטל מהחוזים של השחקנים גם לאחר שיעברו קבוצה.

מתאוסיניו מצטרף לבית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ההצעה המשודרגת שכנעה. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לאחר החג יחלו בבירה להגיש הצעות למספר חלוצים הנמצאים על הפרק. בצוות המקצועי היו שמחים לראות את שלומי אזולאי נשאר אם לא יימצא חלוץ זר, אך עדיין לא ברור אם אזולאי ירצה בכך, לאחר הדם הרע שהיה בינו לבין המועדון והקהל לאחרונה. דראפיץ' וברדה שוחחו עם החלוץ מספר פעמים ועודדו אותו, אך בשלב זה העדיפות של המועדון היא למצוא שחקן זר ולשחרר את אזולאי.

בבית"ר מקווים למכור את אנטואן קונטה כבר בימים הקרובים לאולימפיאקוס, כאשר היוונים מוכנים להציע בשלב זה סכום של כ-250 אלף יורו - נמוך יותר מ-700 אלף היורו שדורשים בירושלים. ההערכה אי אם היוונים יעלו את ההצעה בימים הקרובים, העסקה תיסגר. אולימפיאקוס מציעה לקונטה חוזה לשנתיים בשכר של 400 אלף יורו לעונה, אך בשלב זה נציגי השחקן דורשים מעט יותר וגם בגזרה הזו מתקיים מו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully