וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את רוסטוב: מכבי חיפה עשויה להתארח אצל טוטנהאם בפלייאוף

הגרלה קשה לשתי הנציגות הישראליות במוקדמות הליגה האירופית. אם הירוקים ידיחו את רוסטוב בשבוע הבא, הם צפויים להתארח אצל מועדון הפאר האנגלי. הקבוצה מבירת הנגב תארח את פלזן או סונדריסקה אם תנצח את מאת'רוול. המשחקים ייערכו ב-1 באוקטובר

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

אחרי שעלו לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, מכבי חיפה והפועל באר שבע התבשרו היום (שישי) על היריבות האפשריות שלהן בשלב הפלייאוף, אם ינצחו את רוסטוב ומאת'רוול בהתאמה. שלב הפלייאוף, שייערך במתכונת של משחק נוקאאוט בודד, ייערך ביום חמישי בעוד שבועיים, ה-1 באוקטובר.

ההגרלה לא האירה פנים לישראליות. מכבי חיפה, שתתארח אצל רוסטוב בסיבוב השלישי, עשויה להתארח אצל טוטנהאם, אם האחרונה תנצח את שקנדיה. התרנגולים הם ללא ספק היריבה הכי קשה שהירוקים היו יכולים לקבל, אחרי שצמצום היריבות בשעות הבוקר יכול היה לזמן להם מפגשים נוחים יותר בין היתר עם אפואל ניקוסיה, סטנדרד ליאז' וגלאטסראיי.

הפועל באר שבע, שתתארח אצל מאת'רוול בסיבוב השלישי, תארח את ויקטוריה פלזן הצ'כית או סונדריסקה הדנית אם תעלה שלב. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמנעה ממפגש פוטנציאלי עם באזל ובשיקטאש החזקות, ולמרות שפלזן עשויה להיות משוכה גבוהה למדי, היא תקווה לחולל עוד הפתעה באצטדיון המושבה בפתח תקוה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג עם עוזרו גיא צרפתי והצוות. לילך וייס רוזנברג
לכו תעצרו את מוריניו וקיין. ברק בכר וצוותו חוגגים/לילך וייס רוזנברג

הכירו את היריבות האפשריות

את טוטנהאם אין שום צורך להציג. קבוצת הפאר מצפון-לונדון היא ללא ספק המועמדת המובילה ללכת כל הדרך לתואר העונה. היא מציגה לראווה שלל כוכבים: על הקווים עומד ז'וזה מוריניו שעדיין מנסה להותיר חותם בקבוצה, והסגל כולל שחקנים מהטופ העולמי כמו הארי קיין, דלה עלי, יון מינג-סון והוגו לוריס. לקאדר המרשים הזה יתווספו בקרוב עוד תותחים: גארת' בייל צפוי לחתום עוד היום על חוזה לעונה אחת בהשאלה מריאל מדריד, וסרחיו רגילון אמור להצטרף גם כן. שקנדיה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה המקדונית, והסגל שלה מורכב בעיקר משחקנים מקומיים.

ויקטוריה פלזן מוכרת לאוהדי הכדורגל בישראל אחרי כמה מפגשים זכורים מול שתיים מנציגותינו: היא ניצחה פעמיים את הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2017 אבל זכורה בעיקר מצמד המפגשים הדרמטיים מול מכבי תל אביב במוקדמות המפעל, אז רשמה 1:2 במפגש הראשון אך הפסידה 2:0 במשחק השני בצ'כיה מצמד מאוחר של ערן זהבי.

אחרי שלושה מחזורים בליגה הצ'כית היא במקום השמיני עם שש נקודות ואת העונה האירופית שלה פתחה עם הפסד 3:1 לאלקמאר שהוביל אותה לסיבוב השלישי של הליגה האירופית. פלזן סיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה אחרי סלביה פראג שזכתה באליפות.

סונדריסקה אמנם סיימה רק במקום ה-11 בליגה הדנית בעונה שעברה, אך השיגה את הכרטיס לאירופה אחרי שזכתה בגביע המקומי. היא פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון במחזור הראשון בליגה, אך איבדה שניים מהשחקנים הבכירים שלה בעונה שעברה - כריסטיאן יאקובסן ומארט ליידר שכבשו שמונה ושישה שערים בהתאמה בעונה שעברה בליגה. משחקה האחרון של סונדריסקה במפעל היה ב-2016, אז הייתה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully