וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ה-MVP לברון ג'יימס: "התעצבנתי, לא יודע כמה המצביעים באמת רואים כדורסל"

לאחר שניצח את דנבר, התפנה כוכב הלייקרס לדבר על התואר שחמק: "הצורה בה אנשים מצביעים היא קצת מוזרה". דייויס: "זה כאילו מחליטים על ה-MVP לפני תחילת העונה. גם שחקנים צריכים להצביע - הרבה מהם יגידו שהוא זה שראוי לתואר"

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

יאניס אנטטוקומפו קיבל אמש (שישי) 85 הצבעות לתואר ה-MVP. כוכב מילווקי גם זכה בו, בפעם השנייה ברציפות, בעוד לברון ג'יימס הסתפק ב-16 הצבעות בלבד. ובכן, הגריק פריק כבר מזמן בבית לאחר הדחה משפילה מהפלייאוף, וכוכב לוס אנג'לס לייקרס לא עוצר. הלילה סיפק 15 נקודות, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים וסייע לקבוצתו לנצח את דנבר 114:126 ולעלות ל-0:1 בגמר המערב.

"זה עצבן אותי", הודה לאחר הניצחון הנינוח. "זו האמת. זה עצבן אותי, כי מתוך 101 הצבעות למקום הראשון, קיבלתי רק 16. זה מה שעצבן אותי יותר מכל. אני לא אומר שהזוכה לא ראוי לתואר, אבל זה עצבן אותי. סיימתי שני הרבה פעמים, בין אם כסגן אלוף ה-NBA או כסגן ה-MVP. אבל אני בסדר. אנחנו מובילים 0:1 בגמר המערב, עכשיו אחזור לחדר שלי, אשתה יין ואשן טוב בלילה. בואו לא נתבלבל - מצבי מצוין".

ובכל זאת, קינג ג'יימס הרחיב בנושא ונזכר גם בכמה מקרי עבר בהם לטענתו היה ראוי לתואר, ולבסוף ראה מישהו אחר זוכה בו: "ב-2012/13 היה לי סיכוי לזכות בתואר שחקן ההגנה של העונה וה-MVP באותה עונה. ואז מארק גאסול זכה, אבל הוא גם היה רק בחמישיית ההגנה השנייה של העונה. אוקיי, זה לא ממש הגיוני. זה כאילו שתזכה ב-MVP, ותיבחר לחמישייה השנייה של העונה. ואז התחלתי להסתכל על דברים אחרת, זה בכלל הגיוני?

"ברנדון אינגרם זכה בתואר השחקן המשתפר של העונה, ובצדק, הוא היה מדהים ולדעתי צריך היה לזכות. אבל ראיתם כמה דבונטה גרהאם קיבל? היו לו 4 נקודות למשחק בעונה שעברה, והפעם 17.5. אם זה לא סיפור מה כן? הצורה בה אנשים מצביעים קצת מוזרה לי לפעמים, אני לא יודע כמה הם באמת רואים כדורסל או שכל מה שאכפת להם ממנו הוא הסיפור".

עוד בוואלה!

לוס אנג'לס לייקרס ניצחה את דנבר 114:126 ועלתה ל-0:1 בגמר המערב

לכתבה המלאה

אנתוני דייויס, שסיפק תצוגת MVP משלו עם 37 נקודות (12 מ-21 מהשדה, 12 מ-15 מהקו) ו-10 ריבאונדים ב-33 דקות, הוסיף: "אין בכלל שאלה שהוא ראוי לתואר. אם מוציאים אותו מהקבוצה שלנו, אנחנו סופגים מכה קשה. אם מסתכלים על כל הדברים שהוא עושה עבור הקבוצה שלנו מדי משחק, אין פה שאלה בכלל. זה כאילו בוחרים את ה-MVP לפני שהעונה מתחילה. לברון השחקן הכי טוב בליגה, מבחינתי אין פה שהוא ה-MVP".

שחקן הפנים שלא הותיר לנאגטס סיכוי במשחק מספר 1 טען כי אנשי התקשורת עושים עבודה לא מספיק טובה, ויש לתת גם לשחקנים להצביע לפרסי סיום העונה: "אני חושב שאפשר לשלב את השחקנים, בהחלט. אנחנו אלה שבאמת משחקים מול השחקנים האלה. אם תסתכלו בליגה, תראו שהרבה שחקנים אומרים שלברון הוא ה-MVP. הם משחקים נגדו ערב אחרי ערב ורואים מה הוא מביא לנו. אני חושב שגם השחקנים צריכים לקבל משקל בהצבעות".

והיה גם משחק, ובו נראתה קבוצתו של לברון נחושה, דרוכה ומוכנה - בניגוד למשחקים הראשונים בסדרות מול פורטלנד ויוסטון. "אנחנו רוצים להיות הקבוצה הפיזית ביותר, בכלי קשר ליריבה", אמר פרנק ווגל. "ואנחנו פיזיים. יש לנו חבר'ה גדולים, חזקים, וגם מהירות".

הפיזיות הזו היא שעצרה את ניקולה יוקיץ' על 21 נקודות, והיא זו שגרמה לו להסתבך בבעיית עבירות ולצאת מהמשחק. האקס פקטור היה דווייט הווארד, שקלע 13 נקודות והוסיף 2 חטיפות, 2 חסימות והגנה מצוינת של כוכב דנבר. "בכל פעם שאני עולה לפרקט אני רוצה לגרום לו לדעת שאני שם", אמר שחקן ההגנה של העונה לשעבר.

מנגד, גם יוקיץ' וגם ג'מאל מארי הסתבכו בבעיות עבירות. בסיום, התייחס הגארד לשריקות הרבות שקיבלה היריבה: "ידענו שככה זה הולך להיות. אנחנו יודעים שאנחנו הקבוצה הצעירה יותר, ונצטרך להתמודד עם זה. נמצא דרך, אנחנו לא מוותרים כל כך בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully