וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: באיירן מינכן פתחה עונה עם 0:8 מדהים על שאלקה

אלופת אירופה נאלצה לשחק מול יציעים ריקים, אך הלמה באורחת האומללה שהחלה את העונה הנוכחית כפי שסיימה את הקודמת. בשבת: דורטמונד-גלדבאך, דאבור פותח עונה

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה/באדיבות ספורט1

29 ימים אחרי שזכתה בליגת האלופות, פתחה הערב (שישי) באיירן מינכן את עונת 2020/21 בבונדסליגה כאילו העונה החולפת כלל לא פסקה. אלופת אירופה וגרמניה מחצה 0:8 את שאלקה שנראה כי עדיין לא התאוששה מהאופן בו סיימה את העונה הקודמת.

רגע לפני פתיחת העונה הוחלט לאפשר כניסת קהל למשחקי הבונדסליגה, בכפוף לאישור המדינות השונות, לחודשיים הקרובים. כל מדינה תחליט לגבי הכמות, כך שבחלק מהמגרשים תתאפשר כניסה של 10% מתפוסת האצטדיון ובחלק אחר 20% אפילו. לא תתאפשר כניסה של אוהדי חוץ והרבה מארגוני האולטרס הודיעו שלא יגיעו למשחקים כיוון שאסור להם לעמוד ולעודד כמו שהם רוצים.

שחקן באיירן מינכן לירוי סאנה. GettyImages
שער ושני בישולים בבכורה הלא נתפסת שלו בבאיירן. לירוי סאנה/GettyImages

באיירן מינכן - שאלקה 0:8

ללא קינגסלי קומאן, אך עם לירוי סאנה בהופעת בכורה, שבה באיירן מינכן לבונדסליגה ופשוט פירקה לחתיכות את שאלקה האומללה. האורחת אמנם סבלה הקיץ מעזיבה מאסיבית של כוכבים עקב המצב הכלכלי הבעייתי שנפל על המועדון, אך שום תירוץ לא יוכל להסביר את ההתפרקות הבלתי מוסברת שעברה על שחקניה, שירדו למחצית בפיגור 3:0, כשכבר אז היה ברור שלמשחק אין ערך ספורטיבי.

לירוי סאנה שערך את הופעת הבכורה התכבד בשער מול האקסית (71) ושני בישולים לסרג' גנאברי (47 ו-59), שכבש גם את הראשון של קבוצתו (4) בדרך לשלושער. ליאון גורצקה (19), רוברט לבנדובסקי (31, בפנדל), תומאס מולר (70, בישול גאוני של לבנדובסקי בראבונה) וג'מאל מוסיאלה בן ה-17 (81, הכובש הצעיר בתולדות הבווארים) חתמו ערב מסויט עבור שאלקה, ומסתמן שעוד ערב שגרתי עבור באיירן.

עוד בוואלה!

0:3 לדורטמונד על מנשנגלדבאך, קרמאריץ' עם שלושער במדי הופנהיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully