וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: 0:3 לדורטמונד על מנשנגלדבאך, קרמאריץ' עם שלושער במדי הופנהיים

עודכן לאחרונה: 21.9.2020 / 16:20

אחרי יום מוצלח של קבוצות החוץ, כולל 2:3 דרמטי של הופנהיים בקלן (62 דקות לדאבור) הגיעה הופעה משכנעת של סגנית האלופה. ריינה התכבד בראשון, הולאנד כבש פעמיים. צפו בתקצירים

תקציר: קלן - הופנהיים 3:2/באדיבות ספורט 1

אחרי ה-0:8 המהדהד של האלופה באיירן מינכן לרשת שאלקה במשחק הפתיחה, המחזור הראשון של הבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם עוד שישה משחקים, כולל נציג ישראלי אחד. מונס דאבור פתח בהרכב הופנהיים וראה את שותפו להתקפה אנדריי קרמאריץ' קובע 2:3 דרמטי על קלן. הרטה ברלין הרשימה עם רביעייה ביום בו ארבע קבוצות חוץ ניצחו, ולקינוח קיבלנו 0:3 של דורטמונד בקרב הבורוסיות מול מנשנגלדבאך.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בקצב של העונה שעברה. ארלינג הולאנד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

זו אמנם לא הייתה שמינייה מוחצת כמו של האלופה, אבל גם הסגנית יכולה להיות מרוצה מפתיחת עונה משכנעת. ג'וד בלינגהאם האנגלי בן ה-17 ערך בכורה בבונדסליגה ובדקה ה-35 בישל לג'יו ריינה. ארלינג הולאנד דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-54 והשלים צמד אחרי אסיסט מתוחכם של ג'יידון סאנצ'ו במתפרצת בדקה ה-77. גם ה-VAR לא עזר לגלדבאך כשמנע ממנה פנדל בדקה ה-61, והיא תחפש את הנקודות במקום אחר.

עוד בוואלה!

צפו בבאיירן מינכן ממשיכה לשבור שיאים: "שיחקנו מבריק"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ניצחונה של בורוסיה דורטמונד

תקציר ה-0:3 של בורוסיה דורטמונד על בורוסיה מנשנגלדבאך/באדיבות ספורט 1
אנדריי קרמאריץ' שחקן הופנהיים. GettyImages
שלושער במחזור הפתיחה. אנדריי קרמאריץ'/GettyImages

פ.צ. קלן - הופנהיים 3:2

אחרי המקום השישי והכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית, הופנהיים רוצה לשפר מיקום העונה והתחילה ברגל ימין. זה לא היה פשוט, והקבוצה של המאמן החדש סבסטיאן הנס (אחיינו של אולי ובנו של דיטר) איבדה פעמיים את היתרון, אבל היה לה את אנדריי קרמאריץ'. הקרואטי פתח לצד מונס דאבור בהתקפה, ובעוד הישראלי היה אנמי למדי ויצא בדקה ה-62, חברו כיכב עם שלושער והכריע את המשחק בתוספת הזמן.

דקה 4: גול! טעות קשה בהגנת קלן, ודווקא של שחקן הנבחרת יונאס הקטור, שהחזיר כדור רע לשוער שלו. אנדריי קרמאריץ' לקח את הכדור, השחיל בין רגליו של טימו הורן והעניק להופנהיים 0:1 מהיר.

דקה 17: קרמאריץ' יכול היה להשלים צמד אחרי עבודת הכנה נפלאה של דניס גייגר, אבל נעצר אצל הורן.

דקה 18: עוד החמצה גדולה של הופנהיים, כשהפעם המגן פאבל קאדז'אבק נעצר אצל הורן וקיבל תלונות מדאבור שהיה לבדו מול השער ולא זכה למסירה.

דקה 22: גול! הופנהיים החמיצה ונענשה. הרמה משמאל של יאן תילמן מצאה את הראש של הרכש השבדי סבסטיאן אנדרסון, שכמו בעונה שעברה במדי אוניון ברלין נגח פנימה באלגנטיות. קלן איזנה ל-1:1.

דקה 45+2: גול! השופט נעזר ב-VAR כדי לפסוק על פנדל לזכות הופנהיים, אחרי ספק עבירה על כריסטוף באומגרטנר ברחבה, וקרמאריץ' דייק מהנקודה הלבנה. 1:2 להופנהיים.

דקה 86: גול! תרגיל של המארחת בכדור חופשי הסתיים בנגיחה של אנדרסון לקורה. החלוץ החמיץ את הריבאונד של עצמו, אבל המחליף דומיניק דראקסלר קבע עבור קלן 2:2 מקרוב.

דקה 90+2: גול! צירופים נאים בהתקפת הופנהיים הסתיימו בהכנה של הרכש מיאט גאצ'ינוביץ' למי אם לא קרמאריץ', שהשתחרר והשלים שלושער. 2:3 דרמטי להופנהיים.

מונס דאבור שחקן הופנהיים (משמאל) לצד חברו דניס גייגר מול מרקו הוגר שחקן קלן. GettyImages
הופעה פושרת. מונס דאבור, משמאל/GettyImages

ורדר ברמן - הרטה ברלין 4:1

הקבוצה מהבירה היא ללא ספק אחת המסקרנות בבונדסליגה העונה, והיא פתחה את 2020/21 בהתאם. יותר מ-8,000 אוהדי ורדר ברמן הורשו להיות באצטדיון וקיוו לראות משהו יותר טוב מהקבוצה שניצלה מירידה בעונה שעברה רק במשחקי המבחן, אבל הרטה ברלין הייתה גדולה עליה בכמה מידות, בטח כשמילוט ראשיצה חסר בגלל פציעה. פטר פקאריק, דודי לוקבאקיו, מתאוס קוניה והרכש ג'ון קורדובה כבשו למנצחת, דייבי זלקה הסתפק בשער ניחומים מול האקסית.

דקה 42: גול! שילוב בין המגנים העניק לאורחת יתרון. מקסימיליאן מיטלשטאדט העביר כדור רוחב מצד שמאל שעבר את כולם והגיע למגן הימני פטר פקאריק שכבש מקרוב. 0:1 להרטה ברלין.

דקה 45: גול! ולדימיר דארידה שלח כדור עומק טוב לדודי לוקבאקיו, והבלגי לא נכשל מול השוער וירה פנימה. 0:2 להרטה ברלין.

דקה 62: גול! החגיגה של הברלינאים נמשכה עם התקפת מעבר שבסיומה דארידה רשם בישול שני ומתאוס קוניה כבש בעזרת השוער. 0:3 להרטה ברלין.

דקה 69: גול! מעל 8,000 אוהדים שהורשו להיכנס לאצטדיון, חגגו שער ראשון של קבוצתם. לודוויג אוגוסטיונסון הרים מצד שמאל ודייבי זלקה נגח לרשת האקסית שלו. ורדר ברמן צימקה ל-3:1.

דקה 90: גול! הרביעי של הרטה. מת'יו לקי האוסטרלי שלח את הרכש ג'ון קורדובה, שהחזיר תמורה ראשונה להשקעה של 15 מיליון יורו ומצא את הרשת. שילוב מוצלח של המחליפים, 1:4 להרטה ברלין.

פטר פקאריק שחקן הרטה ברלין. GettyImages
שער ראשון שלו אחרי שלוש שנים וחצי. פטר פקאריק/GettyImages

כל השערים שהובקעו בשאר משחקי השבת

תקצירי המחזור בגרמניה/באדיבות ספורט 1

משחקים נוספים

שטוטגרט - פרייבורג 3:2
לשטוטגרט: סשה קלאיג'יץ' (71), סילה וומאנגיטוקה (81). לפרייבורג: נילס פטרסן (8), רולאנד סולואי (26), וינצ'נזו גריפו (47)

אוניון ברלין - אוגסבורג 3:1
לאוניון: מריוס בולטר (75). לאוגסבורג: רובן ורגאס (40), מיכאל גרגוריטש (82), אנדרה האן (89)

איינטרכט פרנקפורט - ארמיניה בילפלד 1:1
לפרנקפורט: אנדרה סילבה (62). לבילפלד: סביו סוקו (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully