וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ממשיכה לשבור שיאים - "שיחקנו מבריק"

הבווארים פתחו עונה עם 0:8 מהדהד על שאלקה. מולר ולבנדובסקי רשמו עוד ציוני דרך, מוסיאלה הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות המועדון

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה/באדיבות ספורט1

מספר חודשים לאחר השמינייה שהנחיתה על הראש של ברצלונה, עשתה זאת באיירן מינכן שוב אמש (שישי). אלופת אירופה ואלופת גרמניה מחצה את שאלקה עם 0:8 במשחק הפתיחה של הבונדסליגה, כדי להזכיר לעולם איך הולכת להיראות העונה הזאת.

לירוי סאנה, שרשם את הופעת הבכורה שלו לאחר המעבר המתוקשר ממנצ'סטר סיטי, כבש כבר בהופעתו הראשונה. "זה הרגיש טוב מאוד להיות על המגרש עם החבר'ה האלה", אמר. "זה היה יום מוצלח מאוד, הרגשתי נוח וידעתי שהכל יהיה קל. כולנו היינו רעבים, כולנו רק רצינו לתקוף וללחוץ על הגז". שחקן הכנף פגש את הקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים שלו, והודה כי הניצחון היה מר-מתוק: "הייתי בשאלקה הרבה זמן, כך שכמובן שקצת הצטערתי".

האנזי פליק הוסיף: "זה רק משחק ראשון, אז צריך ללכת לאט לאט. שיחקנו מבריק והיה חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין. אני מרוצה מאוד מההופעה. לפני המשחק רצינו שזה יהיה משחק שיראה איפה אנחנו נמצאים כרגע, ואני שמח שהשחקנים עשו זאת".

והיתה גם היסטוריה קטנה, כשג'מאל מוסיאלה הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות המועדון, לאחר שמצא את הרשת בגיל 17 ו-205 יום. ילד הפלא שהגיע ממחלקת הנוער של צ'לסי ניפץ את שיאו של רוקה סנטה קרוז, ולא היה היחיד שרשם ציון דרך. תומאס מולר כבש את שערו ה-200 במועדון ורוברט לבנדובסקי כבש את שער הליגה ה-163 שלו במועדון - אחד יותר מקארל היינץ רומינגה. רק גרד מולר כבש יותר (365).

מנגד, המאמן המפסיד דויד ואגנר הודה: "זה היה רע. לא שיחקנו טוב ובאיירן היו מדהימים. הם הטובים בעולם כרגע והוכיחו זאת. נצטרך להתעורר, היה נאיבי מצידנו לנסות לתקוף אחרי השער הרביעי או החמישי שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully