וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני איינדהובן: חוזה העתק לו ערן זהבי סירב מלוקומטיב מוסקבה

עודכן לאחרונה: 19.9.2020 / 13:18

לחלוץ הישראלי הוצע חוזה של 3.5 מיליון יורו לעונה, לפני בונוסים, אך הוא העדיף את פ.ס.וו. בוס: "הטכניקה שלו משוגעת, מזכיר לי את הונטלאר"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

לא מעט קבוצות אירופאיות התעניינו בערן זהבי בחודש האחרון. הקבוצות מאיסטנבול כיכבו לפחות בתקשורת והיו גם גישושים מכמה קבוצות מספרד ומאנגליה, אבל ההצעה המשמעותית מכולן היתה מלוקומוטיב מוסקבה. רגע לפני שזהבי החליט לחתום בפ.ס.וו איינדהובן, הציעה קבוצת הפאר הרוסית לכוכב הישראלי חוזה עתק בגובה של 3.5 מיליון יורו נטו לעונה, לא כולל בונוסים. מי שהביאו את ההצעה לזהבי היו סוכני השחקנים צביקה קריצר וזיו סולומוביץ'.

לוקומוטיב מוסקבה תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות אחרי שסיימה במקום השני בליגה הרוסית. מועדון הפאר הרוסי מכר את הכוכב שלו אלכסיי מירנצ'וק לאטאלנטה האיטלקית תמורת 14.5 מיליון יורו. מירנצ'וק שיחק אמנם מתחת לחלוץ אבל היה אחראי על 16 שערים ובמועדון הרוסי עדיין מחפשים מי שיחליף אותו ומבחינתם ערן זהבי היה האיש שהם רצו. למרות הפיתוי לשחק בליגת האלופות והסכום הגבוה מהחוזה שקיבל בהולנד, זהבי החליט ללכת על איינדהובן בסופו של דבר.

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, עם ערן זהבי. קובי אליהו
מחמאות גדולות. בוס וזהבי/קובי אליהו

בתקשורת ההולנדית מיהרו לדבר עם פטר בוס, שמכיר היטב את הסקורר הישראלי מימיהם המשותפים במכבי תל אביב. באופן לא מפתיע, הם שמעו רק מילים טובות.

"רציתי מאוד לקחת אותו איתי לאייאקס ב-2016, אבל היה לנו את ארקדיוש מיליק", אמר מאמן באייר לברקוזן. "אני לא חושב שהוא היה חלוץ חוד, יצרנו עמדה עבורו. במכבי השתמשתי בו הרבה פעמים כשחקן כנף שמאל שהצטרף לרחבה, או כחלוץ שני. האיכות הגדולה שלו היא לא בהנעת כדור, ובגלל זה גם שמנו אותו באגף. בגלל שסגנון המסירות של אייאקס לא היה מתאים לו, לבסוף החלטנו שלא לצרפו".

אבל הסגון של רוג'ר שמידט בפ.ס.וו דווקא כן יתאים לזהבי, לפי בוס: "הוא לא השחקן הכי טוב איתו עבדתי. הוא לא הכי מהיר, הכי גדול או הכי חזק פיזית. אבל הוא סקורר נהדר. הטכניקה שלו משוגעת. הוא מהיר מאוד ברחבה ומזכיר לי את קלאס יאן הונטלאר".

אף שזהבי כבר בן 33, בוס צופה לו גדולות בליגה ההולנדית: "אם הוא ישחק בכל המשחקים בפ.ס.וו, אני מצפה ממנו להבקיע לפחות 25 שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully