וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני כבר יודע איפה אשחק, בימים הקרובים נסיים את הסאגה עם גוואנגז'ו"

16.9.2020 / 14:09

כוכב נבחרת ישראל דיבר על היעד הבא: "בימים הקרובים נעשה את זה רשמי", על פרשת המעצר: "כולנו הובכנו באותה מידה", והפוסט הויראלי על פנרבחצ'ה: "היה גימיק יפה, אבל לא אהיה שם"

מערכת וואלה!

ערן זהבי התייחס היום (רביעי) לעתידו במסגרת צילומים למותג הביגוד החדש של אשתו שי, וסיפר גם על פרשת המעצר והסערה הויראלית סביבו בטורקיה. "אני מבטיח שבימים הקרובים כולם יידעו איפה אני אשחק", אמר כוכב נבחרת ישראל שעזב את גוואנגז'ו R&F. "אני כבר יודע, יש לי החלטה בראש ונעשה את זה רשמי עוד כמה ימים".

על הקשר שיצר עם קבוצתו הבאה אמר: "אני לא אפרסם שום שיחה שלי עם מאמן, לכל מועדון שאני אלך אני ארצה לדבר עם הצוות המקצועי ולראות מה אני יכול לתרום. אני אהיה הכי מאושר להגיד לכולם כשזה יהיה רשמי. ההחלטה מגובשת אצלי בראש ובימים הקרובים אני מאמין שנסיים את הסאגה בגוואנגז'ו וזה יהיה מאחורינו".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"ההחלטה מגובשת אצלי". ערן זהבי/ברני ארדוב

על העניין הרב שעורר ברשתות החברתיות בטורקיה אמר זהבי: "בכל מקום מדברים עליך, בכל מקום מייצרים באזז. לגבי פנרבחצ'ה אני חושב שהאינסטגרם קצת שיגע את כולם. באינסטגרם הכול יוצא מפרופורציות, היה גימיק יפה אבל זה עבר, אני לא שם ואני גם לא אהיה שם".

לגבי מעצרו המתוקשר בביתו בסביון אמר: "נשאר לי רק לצחוק ולשכוח את זה. זה לא היה נעים לי ולא לאף אחד אחר. כולנו הובכנו באותה מידה, וצריך לשכוח אותו, לטאטא אותו ולהמשיך קדימה". על חזרתו האפשרית למכבי תל אביב אמר: "הארץ זה הבית שלי, תמיד כיף לנו פה ואנחנו שמחים להגיע. פה גדלנו ופה נישאר בסוף של דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully