וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגר מעגל: גארת' בייל הושאל מריאל מדריד לטוטנהאם

שחקן הכנף הוולשי שמיעט לשחק בעונה שעברה, שב לקבוצה בה כיכב. הבלאנקוס ימשיכו לשלם חלק ממשכורתו - כ-14 מיליון יורו לעונה. צייץ: "לכל האוהדים, אחרי שבע שנים - אני כאן!"

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

סגירת המעגל הושלמה: גארת' בייל חזר הערב (שבת) באופן רשמי לטוטנהאם. הוולשי בן ה-31 הושאל מריאל מדריד, בה מיעט לשחק בעונה שעברה, יקווה לשקם את הקריירה בקבוצה בה עלה לגדולה. אלופת ספרד תמשיך לשלם חלק משכרו - כ-14 מיליון יורו לעונה - ובניגוד לדיווחים, דלה עלי לא יעשה את הדרך ההפוכה ויישאר בתרנגולים. בייל הוזכר במהלך הקיץ כמועמד למספר קבוצות, ביניהן גם מנצ'סטר יונייטד, אולם בסופו של דבר העדיף את הקבוצה בה בה כיכב מ-2007 עד 2013.

"אני רוצה להודות לכולם, כיף לחזור למועדון בו עשיתי את שמי ויש לי בו זיכרונות נהדרים", אמר בייל. "אני מקווה ליצור זיכרונות חדשים ולעשות היסטוריה עם המועדון הזה ולשמח את האוהדים. תודה על התמיכה כעת ובעתיד".

בייל, שפרץ בשורות טוטנהאם וזכה פעמיים ברציפות בתואר השחקן הצעיר של העונה, הפך לשחקן היקר בעולם כשנמכר לריאל מדריד תמורת כ-100 מיליון יורו בקיץ 2013. בשורות הבלאנקוס חווה רגעים גדולים וסייע למועדון לזכות ארבע פעמים בליגת האלופות, אך גם הסתכסך עם זינדין זידאן והמאיס עצמו על קבוצת הפאר בשנתיים האחרונות, כשבעונה החולפת רשם רק 20 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully