וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן ביטון וגולסה צפויים לחזור ל-11, התלבטות בין בלקמן לשכטר

15.9.2020 / 21:40

האלופה ערכה אימון מסכם לקראת המפגש במוקדמות האלופות מול דינמו ברסט (רביעי, 20:00, ספורט1), ריקן וסבוריט ערכו אימון מלא וכשירים, אך לא בטוח שיפתחו. דוניס: "לא הצלחנו לשכנע זרים להגיע"

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כשברקע האכזבה מהתוצאות והיכולת בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל, מכבי תל אביב תארח מחר את דינמו ברסט (רביעי, 20:00, ספורט1) בידיעה שניצחון יעלה אותה למפגש כפול עם רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות, מרחק 180 דקות משלב הבתים. הקבוצה של גאורגיוס דוניס עברה בקלות יחסית את ריגה וסודובה ומחר היא תנסה לדלג מעל אלופה נוספת ממדינה סובייטית לשעבר, הפעם בלארוס.

הצהובים סיימו את האימון המסכם, כאשר בתחילה תוכנן האימון לבלומפילד אבל נוצר באחרונה עומס של משחקים באצטדיון ומכיוון שגם הבלארוסים שנחתו היום וערכו אימון על המשטח, הוחלט להעתיק את האימון למתקן האימונים. על פי האימון המסכם נראה שלאייל גולסה, דן ביטון ומאור קנדיל סיכוי טוב לחזור להרכב אחרי שנכנסו כמחליפים במשחק האחרון והציגו יכולת טובה.

אבי ריקן ואנריק סבוריט שהיו בספק למשחק קיימו אימון מלא, יהיו בסגל אך עדיין לא ברור אם יפתחו באחד עשר. גיאורגיוס דוניס מתלבט עדיין בין ניק בלקמן לאיתי שכטר, אבל ההערכה היא שימשיך עם בלקמן.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט( דוידזאדה), דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, יונתן כהן, דן ביטון, ניק בלקמן.

שחקני מכבי תל אביב, איתי שכטר, ניק בלקמן, טל בן חיים. ברני ארדוב
מתחרים על עמדת החוד. שכטר ובלקמן/ברני ארדוב

"זה משחק חשוב מאוד עבורנו, כי אנחנו רוצים להמשיך באירופה", אמר המאמן היווני במסיבת העיתונאים. "יש לנו הזדמנות, אנחנו יודעים שזה משחק אחד בלבד, ללא אוהדים, אבל עשינו עבודה טובה בשני הסיבובים הקודמים וצריך להמשיך אותה מחר. זה אתגר גדול עבורנו ונצטרך הכל כדי להעפיל לפלייאוף. אם התוצאות רעות, בעיקר אחרי מה שקרה ביום שבת, כמובן שאנחנו לא בשיאנו מבחינה פסיכולוגית. אבל צריך לחשוב על השלב הבא, כי אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, איכותית ומנוסה, ואנחנו מוכנים למשחק מחר. סבוריט נפצע והחמיץ הרבה אימונים, היום נוכל לדעת האם הוא יוכל להיכלל בסגל".

על היריבה מחר: "היא לא בשיאה בליגה, אבל בליגת האלופות הציגה יכולת טובה מאוד. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ואני מצפה להופעה טובה. מבחינתי שיטת המשחק פחות חשובה, הפן הטקטי כן חשוב. במחצית הראשונה נגד בני יהודה היינו מאוד סטטיים, לא הצלחנו ליצור הרבה הזדמנויות. במחצית השנייה גולסה ודן ביטון עזרו לנו מאוד בין הקווים. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שהשחקנים יבינו את הכוונות הטקטיות שלי, שישימו לב לפרטים הקטנים. מחר זה כמו גמר, אין הזדמנות שנייה. זה אומר שאסור לתת מתנות ליריבה".

דוניס נשאל על הקושי בהבאת זרים לאלופה הישראלית ואמר: "יש לי ביטחון בשחקנים שלי, אני כמעט חמישה שבועות כאן ואני לא מחלק את השחקנים שלי לישראלים וזרים. יש רוח טובה באימונים ויש שחקנים צעירים ומנוסים. ניסינו להביא זרים, הבעיה היא לא כלכלית אלא שלפעמים אנחנו בוחרים אופציה או שתיים והשחקנים לא השתכנעו לבוא. זו הבעיה היחידה. ניסינו הרבה. ניסינו למצוא עוד אפשרויות".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נושמת לרווחה: דן גלזר ושאר השחקנים שליליים לקורונה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. ניב אהרונסון
רגע האמת. דוניס/ניב אהרונסון

הקפטן שרן ייני הוסיף: "לפעמים ההגנה עושה טעויות, זה משחק קבוצתי של כל הקבוצה - גם בהתקפה. כולנו צריכים אחד את השני. אנחנו קבוצה מאוד מגובשת ומנוסה, כל אחד לוקח פה אחריות ומנסה לשפר את עצמו. ההשפעה ממשחק אחד למשחק הבא לא רלוונטית ברמת המקצוענות שלנו. כשאנחנו רואים משהו שלא למורת רוחנו אנחנו מטפלים בו בתוך הקבוצה ולא מחוצה לה, יש לנו שחקנים מאוד דעתניים. אני כבר מחכה למשחק הזה, אלה המשחקים שזוכרים בסיום הקריירה.

ייני נשאל על הקבוצה הנוכחית לעומת הקבוצה של העונה שעברה והשיב: "בעונה שעברה הפסדנו באירופה, קיבלנו הרבה גולים. היתה לנו עונה מצוינת בליגה, אבל באירופה לא הלך לנו טוב והפסדנו את כל ההתמודדויות עם הרבה שערים. אין חוקים בכדורגל. אנחנו לא מתרגשים, אנחנו מנוסים בשלבים האלה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אופטימי. ייני/ברני ארדוב

דינמו ברסט אמנם זכתה באליפות בלארוס בשנה שעברה, אבל היא מצויה בעיצומה של עונה רעה ואחרי 21 משחקים, מדורגת במקום ה-9 בלבד בליגה המקומית. המאמן סרגיי קובאלצ'וק ושחקניו מקווים שאחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הם יצליחו להוות יריב למכבי תל אביב.

הרכב משוער: סרגיי איגנטוביץ', אלכסנדר פבלובץ, קיריל פצ'נין, גאבי קיקי, סרגיי קריבץ, סרגיי קיסליאק, פאבל סביצקי, ארטם ביקוב, רומן יוזפצ'וק, מיכאיל גורדיצ'וק, עבדולאייה דיאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully