וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי חמדן ואגואיסט, הוא איים לעשות שביתה איטלקית"

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 14:32

בסין חשפו: החלוץ ניהל מו"מ על מעבר לאיינדהובן בקיץ, אבל דרש שגוואנגז'ו R&F תשלם את שכרו עד דצמבר. עוד הוסיפו: "אשתו הביכה את המועדון כשהכניסה חבורות של אנשים ליציע הכבוד"

בווידאו: ערן זהבי יוצא מתחנת מסובים בתום חקירתו/באדיבות: one

התקשורת בסין תוקפת היום (שלישי) את ערן זהבי ומכנה אותו "חמדן ואגואיסט", תוך דיווח על הדרישות שלו אחרי שקיבל הצעה מפ.ס.וו איינדהובן. בסין כתבו: "הקבוצה ההולנדית פתחה איתו במו"מ ועדכנה את גוואנגז'ו R&F, אבל זהבי דרש מהקבוצה הסינית שתשלם את מלוא שכרו עד סוף החוזה בדצמבר וגם תאפשר לו לעבור להולנד ללא תמורה כבר עכשיו. זו בקשה לא הגיונית".

בסין המשיכו: "אחרי המחזור השביעי זהבי התעקש שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה מיידית כי היא איבדה סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות. הוא הודיע לראשי המועדון שאם הם יכריחו אותו להישאר עד תום חוזהו, הוא יעשה שביתה איטלקית. מדוכאת מההתנהלות הזו, R&F נאלצה לשחרר אותו. זה אחרי שהנהלת המועדון התייחסה לזהבי בכבוד והערכה רבים ושדרגה אות חוזהו לאורך התקופה שלו בסין. בשנה שעברה הוא הרוויח 14 מיליון יורו".

בדיווח חשפו גם חלק מההתנהלות של השחקן ומשפחתו בתקופה שלהם בסין: "כשזהבי הגיע, בישראל סיפרו על אדם אגואיסט שאף אחד לא אוהב חוץ מאוהדי מכבי תל אביב. כולם זוכרים את תקרית סרט הקפטן. בגוואנגז'ו, המשפחה שלו הביכה את ראשי המועדון פעם אחר פעם. בכל משחק בית, אשתו, שי, הייתה מכניסה ליציע הכבוד חבורה של אנשים למרות שרק לה היה כרטיס. זה גרם לצרות בכל משחק מחדש".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
"איים על המועדון". ערן זהבי/GettyImages

התגובה של סוכנו של זהבי

ערן זהבי ואשתו שי זהבי מגיבים לביקורות בסין. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התגובות של זהבי ואשתו לפוסט של קצב/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

זהבי נעצר ביום שישי אחר הצהריים, אחרי ששוטרים הגיעו לביתו בסביון בעקבות תלונות על רעש. לפי המשטרה, הכדורגלן הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות ואף קילל ואיים עליהם. אחרי חקירה שארכה כמה שעות, הוא שוחרר לביתו.

בסין כתבו אתמול שגוואנגז'ו R&F שוקלת להעניש אותו בעקבות המעצר והיום הוסיפו: "התקרית הזו לא עד כדי כך חמורה, אבל כשמדובר בערן זהבי, היא גם לא מפתיעה. במועדון החליטו להסיר אותו מהסגל באופן סופי. אחרי הכול, כשיש כל כך הרבה בעיות עם שחקן, צריך לפתור אותן".

בשעות הצהריים, סוכנו של זהבי רונן קצב הגיב לפרסומים בסין וכתב באינסטגרם: "מביך בעיני הקלות שאנשים מטילים ספק במקצוענות של שחקן ששם מעל מאה שערים בקבוצה ,שבר כל שיא אפשרי שימש הדוגמא המושלמת איך צריך להתנהל ואף הביא איתו את מאמן הכושר של הנבחרת כדי לשפר את עצמו כל הזמן גם בסין הרחוקה. הרבה יותר מביך בעיני התקשורת הישראלית שיודעת בדיוק באיזה מקצוען מדובר ומעתיקה ומדביקה כל שטות שיוצאת בחו"ל".

גם ערן זהבי ואשתו הגיבו לפוסט, והחלוץ כתב: "הייתי חמדן ואגואיסט עד כדי כך שזה גרם להם לבחור בי כקפטן". שי זהבי כתבה לקצב: "רונן לא יכולת לסדר לי עוד כרטיסים לכבוד שהייתי צריכה להכניס אנשים בכוח?", וזהבי הגיב לה: "את עושה בלגאן כל הזמן מאמי, לא יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully