וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנבחר ל"שחקן החודש", ואגנר לאב מגיע לחיפה בכושר מצוין

החלוץ הוותיק של קייראט כבש 4 שערים ובישל 3 נוספים ב-5 משחקים. הקזחים כבר התאמנו על אדמת ישראל, מי יפתח לצד הברזילאי?

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

יריבת מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית, קייראט, נחתה בישראל כבר אתמול והספיקה לערוך אימון ראשון לקראת ההתמודדות ביום חמישי (20:00). הקזחים אמנם יתייצבו למשחק כאנדרדוג, אבל מקווים להפתיע ולרשום ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות.

מי שנמצא בכושר נהדר הוא ואגנר לאב. הברזילאי כבר בן 36, אבל מציג יכולת גבוהה ושלשום הוכתר ל"שחקן החודש" בליגה הקזחית באוגוסט. ואגנר כבש 2 שערים ובישל 2 נוספים ב-4 משחקים, והוסיף צמד ובישול נגד נוהה ירבאן הארמנית בסיבוב הקודם באירופה.

בשיאו ואגנר זכה בכל תואר אפשרי עם צסק"א מוסקבה ברוסיה, רשם 20 הופעות בנבחרת ברזיל והניף את גביע אופ"א ב-2005. בעונת 2016/17, כששיחק באלניאספור, עוד הספיק להיות מוכתר למלך השערים של הליגה הטורקית עם 23 כיבושים וגם אם הוא כבר מעבר לשיא, בשבועות האחרונים הוא הוכיח שיש לו הרבה מה לתרום.

שחקן קייראט, ואגנר לאב, עם תואר "שחקן החודש". מתוך האינסטגרם של ואגנר לאב, צילום מסך
מעבר לשיא, אבל עדיין מאיים. ואגנר לאב/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ואגנר לאב

למרות שהוא עדיין לא בכושר מלא, לברזילאי יש 4 שערים ו-3 בישולים ב-5 משחקים במדי קייראט והוא יהווה את האיום המרכזי על מכבי חיפה. המאמן אלכסיי שפילבסקי, שעמד על הקווים גם כשקייראט הודחה על ידי הפועל באר שבע בעונה שעברה, עדיין מתלבט מי יפתח לצד ואגנר: אבאט איימבטוב או אדרינסולה אסאולה.

שפילבסקי בדרך כלל מציב מערך 4-4-2 עם שני שחקנים דינמיים ועוצמתיים במרכז המגרש. בחיפה אלו צפויים להיות יאצק גורלסקי הפולני ונבוישה קוסוביץ' הסרבי. במרכז ההגנה מקומו של ראדה דוגאליץ' בטוח, אבל עדיין לא ברור אם שפילבסקי יעדיף לשחק לצדו עם דניס פוליאקוב המנוסה, או נוראלי אליפ בן ה-20, שנחשב לבלם העתיד של הכדורגל הקזחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully