וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה קיבלה אישור לחזור לאימונים, המשחק מול ב"ש אמור להתקיים כסדרו

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 19:01

במשרד הבריאות אישרו לשחקנים שלא נמצאו חיוביים לקורונה לשוב לפעילות. במכבי ת"א נשמו לרווחה: הבדיקה של דן גלזר יצאה שלילית

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

משרד הבריאות ומנהלת הליגה אישרו היום (שלישי) להפועל חדרה לחזור לאימונים. מדובר כמובן רק בשחקנים שיצאו שליליים בבדיקת הקורונה, וללא כל הצוות המקצועי שנמצא חיובי לנגיף. משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל באר שבע אמור להיערך כרגיל.

הבוקר התברר שתמיר גלזר ורז בוחבוט חיוביים לנגיף, אחרי שאתמול התוצאות שהגיעו לגביהם לא היו חד משמעיות. השחקנים עודכנו על כך הבוקר על ידי ראשי חדרה. לפי הודעת המועדון, שני השחקנים ממילא נמצאים בבידוד החל מיום שישי שעבר, בדיוק כמו כל אנשי הקבוצה".

את האימון אחר הצהריים העביר צוות המאמנים של קבוצת הנוער: מאמן ראשי רון קלר, עוזר מאמן ירון שיש ומאמן כושר חוסין אגברייה. "זה הצוות שידריך את הקבוצה עד לחזרת צוות האימון הקבוע של הבוגרים, שנמצא בבידוד עקב קורונה", נמסר מהמועדון. "גם השחקנים תמיר גלזר ורז בוחבוט, שנמצאו חיוביים, ואסי גומה שמתלונן על תסמינים, לא הגיעו למתחם האימונים כמובן. לפני האימון קיבלו כל השחקנים הנחיות ברורות בנוגע להתנהלותם בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה וההוראות ממשרד הבריאות".

שחקני הפועל חדרה. דוברות הפועל חדרה, אתר רשמי
בחזרה לעניינים. שחקני חדרה הערב/אתר רשמי, דוברות הפועל חדרה

במכבי תל אביב נשמו לרווחה כשהתבשרו שדן גלזר ועמית גלזר, אחיו של תמיר גלזר שנמצא חיובי לקורונה, קיבלו תשובות שליליות לבדיקות שעשו במסגרת פרוטוקול אופ"א, והשניים אמורים לעמוד לרשותו של גאורגיוס דוניס במשחק נגד דינמו ברסט בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, שייערך מחר.

החשש במכבי תל אביב, כאמור, היה שדן ועמית גלזר שמתגוררים באותו בית עם תמיר יצטרכו להיכנס לבידוד וייעדרו מהמשחק הקריטי באירופה, אולם בבדיקות שנערכו אתמול לכלל השחקנים, לא נמצא אף מקרה קורונה. ההערכות הן שכעת לא תהיה בעיה לשתפם נגד דינמו ברסט. יחד עם זאת, הם יחוייבו בבידוד ספורטאים שמאפשר יציאה לאימונים ולמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully