וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגור פיליפנקה: "מכבי תל אביב קצת יותר איכותית מדינמו ברסט"

אקס הצהובים ניתח את יחסי הכוחות לקראת המפגש בבלומפילד (רביעי, 20:00, ספורט1): "דינמו תתקשה להסתדר עם החום הישראלי, אבל יש לה סיכוי טוב לנצח"

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יגור פיליפנקה זכור לחובבי הכדורגל הישראלי כבלם ממוצא יהודי שהתקשה להותיר חותם במכבי תל אביב או במ.ס. אשדוד. אבל לקראת המשחק מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) בין מכבי תל אביב לדינמו ברסט, שתי קבוצות שהוא מכיר היטב, הוא משמש בעיקר על תקן פרשן.

"מי פייבוריטית? קשה לומר. לדעתי מכבי תל אביב קצת יותר איכותית ובנוסף היא גם מארחת את המשחק, כך שיש לה יתרון קטן", ניתח אמש (שני) הבלם את יחסי הכוחות עבור התקשורת הבלארוסית. "אבל באופן טבעי, במשחקים מהסוג הזה, על כל הקופה, בלי אפשרות לתקן, תמיד יש אפשרות להפתעות. כל אחת יכולה לנצח. הפערים בין מכבי תל אביב לדינמו לא כל כך גדולים. בנוסף, דינמו מגיע למשחק בכושר טוב. ראיתי את המשחק האחרון שלה, ואהבתי את מה שראיתי ממנה".

יגור פיליפנקה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
זכרונות מתל אביב. פיליפנקה/לירון מולדובן

לטענת פיליפנקה, מה שעשוי להשפיע לרעה על דינמו הוא מזג האוויר בישראל. "דינמו תתקשה לנשום בחום הישראלי, ויכול להיות שתהיה פחות דינמית על המגרש. אבל עדיין יש לה סיכויים לא רעים בכלל לנצח. מכבי תל אביב תנסה לשלוט יותר בכדור, וברסט תנסה לצאת למתפרצות. מכבי תל אביב תרצה להיות דומיננטית יותר, בטח בתחילת המשחק. דינמו צריכה להיזהר בדקות הראשונות".

פיליפנקה בן ה-32, ששיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים ועבר כאמור גם במ.ס. אשדוד, משחק בשנתיים האחרונות בבאטה בוריסוב. הוא ממשיך להימנות גם על סגל נבחרת בלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully