וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להציג מספרים נדירים בנבחרת פורטוגל: "כבר לא צריך להוכיח כלום"

הכוכב הפך לשני בכל הזמנים שמגיע ל-100 שערים בינלאומיים. השחקנים שרואים לו את הגב, התפלגות הכיבושים והיריבה האהובה - בפנים. רונאלדו התייחס לטענה שפורטוגל טובה יותר בלעדיו: ""לא מעניין אותי פרובוקציות"

ריאל מדריד מתאמנת לקראת העונה שבפתח/האתר הרשמי של ריאל מדריד

עוד פרק נכתב הערב (שלישי) באגדה המופלאה שהיא כריסטיאנו רונאלדו. כוכב יובנטוס הפגיז בעיטה חופשית מופלאה הישר לחיבורים של נבחרת שבדיה בליגת האומות, ובכך הגיע ל-100 שערים במדי נבחרת פורטוגל. לאחר מכן השלים צמד נפלא כדי לספור עד 101 כיבושים. כרגע, רק שחקן אחד כבש יותר ממנו במסגרות הבינלאומיות - כוכב נבחרת איראן לשעבר עלי דאי, עם 109 שערים, כך ששיא כל הזמנים קרוב מתמיד.

לשם השוואה, הנה נתוני השערים של עוד כמה סקוררים גדולים מהווה ומהעבר:

פרנץ פושקש - 84
פלה - 77
מירוסלב קלוזה - 71
ליאונל מסי - 70
גרד מולר - 68
דידייה דרוגבה - 65
רונאלדו - 62
זלאטן איברהימוביץ' - 62
ניימאר - 61
רוברט לבנדובסקי - 61
לואיס סוארס - 59
סמואל אטו - 56
רומאריו - 55
גבריאל באטיסטוטה - 54
ויין רוני - 53
תיירי הנרי - 51
אדינסון קבאני - 50
דייגו מראדונה - 34

יש לציין שרונאלדו עשה זאת עם יותר משחקים מכל שחקן אחר ברשימה (164), ובכל זאת, מדובר על ממוצע של שער כל 0.6 משחקים, והוא רק הולך ומשתבח. לא מאמינים? שימו לב לתשעת משחקיו האחרונים של CR7, שיחגוג בפברואר הבא את יום הולדתו ה-36:

פורטוגל - שוויץ: שלושער
פורטוגל - הולנד: ללא שערים
סרביה - פורטוגל: שער אחד
ליטא - פורטוגל: רביעייה
פורטוגל - לוקסמבורג: שער אחד
אוקראינה - פורטוגל: שער אחד
פורטוגל - ליטא: שלושער
לוקסמבורג - פורטוגל: שער אחד
שבדיה - פורטוגל: צמד

בחשבון הטוויטר "גרייסנוט" בדקו ומצאו ש-55 מ-100 השערים הגיעו ברגל ימין, 22 ברגל שמאל ו-24 בנגיחות. 11 שערים הובקעו מהנקודה הלבנה, 10 בבעיטות חופשיות ושמונה הגיעו מבישול של ריקרדו קווארסמה, המבשל המועדף עליו. 31 שערים נכבשו במוקדמות היורו, 30 במוקדמות המונדיאל, 17 במשחקי ידידות, 9 ביורו, 7 במונדיאל, 5 בליגת האומות ו-2 בגביע הקונפדרציות.

עוד בוואלה!

"בזכות הריאיון של מסי": הנהלת ברצלונה מתקרבת להדיח את ברתומאו?

לכתבה המלאה

47 שערים מתוך ה-100 הובקעו בפורטוגל, 39 מחוץ לפורטוגל ו-15 במגרשים נייטראליים. כמו כן, רונאלדו כבש ב-66 משחקים בינלאומיים - ב-54 מתוכם פורטוגל ניצחה, ורק בשישה הפסדים. הכוכב הגדול כבש תשעה שלושערים, שתי רביעיות ו-15 צמדים לאורך השנים בנבחרת. היריבה האהובה עליו היא ליטא, מולה כבש שבעה שערים.

כריסטיאנו חגג באותו האצטדיון בשבדיה שבו בעבר כבש שלושער בלתי נשכח, במשחק שבו לבדו העלה את פורטוגל למונדיאל 2014 במסגרת הפלייאוף. "ידעתי שכבר הותרתי את חותמי באצטדיון הזה, ושאם אשחק אעשה זאת שוב", אמר, והתייחס לטענות שהועלו כאילו פורטוגל טובה יותר בלעדיו, לאור העבודה שהביסה 1:4 את קרואטיה בגלל ההיעדרות של כריסטיאנו: "לא מעניין אותי פרובוקציות. מה שעשיתי בקריירה שלי מדבר בפני עצמו. לא, אני כבר לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, וכשאני כן צריך להוכיח, אני עושה את זה על המגרש".

על ציון הדרך שלו אמר: "אני שמח מאוד. רודם בגלל הניצחון של הנבחרת, שזאת היימה המטרה, ואחר כך בגלל השער ה-100 וה-101, שמשחים אותי מאוד. עכשיו העתיד רק בידי האל. אני מרגיש טוב, ואוהב לשחק לצד צעירים". עלהעובדה שהמשחק ממשיך להתקיים באצטדיונים ריקים אמר: "לשחק בלי אוהדים זה כמו ללכת לקרקס ולא לראות ליצנים. ללכת לגינה, ולא לראות פרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully