וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לא מהאלופה: קווין דה בראונה נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג

בפעם השלישית ברציפות, שחקני הליגה העניקו את התואר לשחקן שלא סיים ראשון. הבלגי הפך לנציג סיטי הראשון אי פעם שמקבל את הכבוד

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

ב-1973/74 החלו לבחור הכדורגלנים באנגליה את שחקן העונה, ורק הערב (שלישי) נבחר סוף סוף נציג למנצ'סטר סיטי. מדובר בקווין דה בראונה, כמובן, אחרי עונה שכללה 48 משחקים בכל המסגרות, 16 שערים ו-23 בישולים. לצערו הרב זה אפילו לא היה קרוב להספיק כדי להדביק את ליברפול במירוץ אחר האליפות, אבל עמיתיו של הבלגי המצוין בכל זאת העניקו לו את הכבוד.

"זה כבוד גדול", אמר דה בראונה. "כשמצביעים לך היריבים שלך, שחקנים מקבוצות אחרות - זה מדהים. קצת מוזר שאני הראשון מסיטי, בהתחשב בכל השחקנים הגדולים שהיו כאן, אבל זה נחמד לייצג את המועדון. פפ נותן לי הרבה חופש, הוא סומך עלי ב-100 אחוז". אגב, מדובר בעונה שלישית ברציפות בה השחקן המצטיין לא מגיע מהאלופה (בשנתיים הקודמות היו אלה וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח).

ליברפול אולי תתנחם בכך שטרנט אלכסנדר ארנולד בן ה-21 נבחר לשחקן הצעיר של העונה. חמישה משחקני האלופה נכללו בנבחרת העונה, הכוללת את ניק פופ, אלכסנדר ארנולד, ואן דייק, צ'גלאר סויונצ'ו, אנדרו רוברטסון, דויד סילבה, ג'ורדן הנדרסון, דה בראונה, ג'יימי וארדי, פייר אמריק אובמיאנג וסאדיו מאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully