וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.9: אתלטיקו מנסה לעשות מחטף על סוארס, פטריק שיק חתם בלברקוזן

עודכן לאחרונה: 9.9.2020 / 0:09

הקולצ'ונרוס הגישו לחלוץ ברצלונה הצעה גבוהה מזו של יובנטוס, שיק נרכש ב-27 מיליון יורו מרומא. פנרבחצ'ה במו"מ עם קבאני, אברטון עם עוד עסקה גדולה, לייפציג שוב שאלה את אנחליניו

מרקו רויס כובש מול ספרטה רוטרדם/מתוך טוויטר

העברות

* עסקה גדולה לבאייר לברקוזן: החלוץ הצ'כי פטריק שיק נרכש מרומא ב-27 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* ר.ב. לייפציג השאירה אצלה את המגן הספרדי אנחליניו בן ה-23 לעונה נוספת כמושאל ממנצ'סטר סיטי, אחרי שהצטיין בעונה הקודמת.

* עבדולאי דוקורה, הקשר הצרפתי בן ה-27 ששיחק בווטפורד בארבע השנים האחרונות, חתם לשלוש שנים באברטון ששילמה עבורו 28 מיליון יורו והמשיכה במסע הרכש שלה אחרי החתמות חאמס רודריגס (25 מיליון) ואלאן (25 מיליון).

* החתמה חמישית לניוקאסל בקיץ הזה: המגן השמאלי ג'מאל לואיס, 22, נרכש מהיורדת נוריץ' בסכום של 15 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש שנים.

* אתלטיקו מדריד רכשה מדליאן ייפאנג הסינית את יאניק קראסקו. הבלגי בן ה-27 הושאל לקולצ'ונרוס באמצע העונה שעברה, וכעת שב לארבע שנים נוספות במועדון בו שיחק מ-2015 עד 2018. סכום ההעברה לא פורסם.

* שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר וליון בעונה שעברה רפאל עבר לבשאקשהיר בהעברה חופשית.

* אינטר השלימה את רכישתו של אלכסנדר קולארוב מרומא תמורת 1.5 מיליון יורו. המגן השמאלי הוותיק חתם עד 2021 עם אופציה להארכה בשנה נוספת, וירוויח כ-3 מיליון יורו בעונה.

* שפילד יונייטד החתימה את הבלם/קשר הוולשי אית'ן אמפאדו בן ה-19, שהגיע מצ'לסי בהשאלה לעונה אחת אחרי ששיחק כמושאל גם בר.ב. לייפציג. המהלך הזה הגיע לאחר רכישת צמד המגנים ג'יידן בוגל ומקס לואו מדרבי קאונטי ב-11 מיליון ליש"ט.

* ריקרדו קווארסמה הפתיע וחזר לפורטוגל, עם חוזה לשנתיים בוויטוריה גימראייש, פלוס אופציה לשנה שלישית. שחקן הכנף בן ה-36 גדל בספורטינג ליסבון ועשה שתי קדנציות בפורטו (האחרונה ב-2014/15).

* המגן הפורטוגלי אנדרה ז'ראלדש ששיחק במכבי תל אביב בעונה האחרונה, הוצג בקבוצתו החדשה אפואל ניקוסיה הקפריסאית. המגן הימני חובר לבן שהר ועומר אצילי שמשחקים גם כן באפואל.

* אטלנטה יונייטד מליגת ה-MLS הודיעה כי מכרה את גונסאלו "פיטי" מרטינס לאל נסאר מערב הסעודית תמורת 18 מיליון דולר. הקשר הארגנטינאי בן ה-27 עזב אחרי שנה וחצי בארה"ב והפך למכירה השנייה הכי גבוהה בליגה, אחרי ה-27 מיליון שקיבלה אטלנטה מניוקאסל עבור מיגל אלמירון בינואר 2019.

* כריס ברנט בן ה-35 לא יחזור עם ווסט ברומיץ' לפרמיירליג. הקשר הוותיק נפרד מהמועדון אחרי 13 שנה וחתם לשנה בבריסטול סיטי מליגת המשנה.

* סביליה אישרה אתמול בלילה על הגעתו של אוסקר רודריגס תמורת כ-13.5 מיליון יורו מריאל מדריד. השחקן הושאל בשנתיים האחרונות ללגאנס, אבל אחרי שירדה ליגה הוא חזר אוטומטית לבלאנקוס, וסביליה הסתערה על הקשר בן ה-22.

שמועות

* בטורקיה טוענים ש"לא ערן זהבי ולא ניקולה קאליניץ'" נמצאים בראש סדר העדיפויות של פנרבחצ'ה, אלא אדינסון קבאני - לא פחות ולא יותר. לפי הדיווח באתר "פוטומאק", החלוץ האורוגוואי שעזב את פריז סן ז'רמן קיבל הצעה ומנהל מו"מ עם הטורקים על חוזה בו ירוויח 5 מיליון יורו לעונה.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים שלואיס סוארס עשוי לחתום רשמית ביובנטוס ביומיים הקרובים, אחרי שהשיחות בין יובה לברצלונה הואצו ביממה האחרונה. ברצלונה תדרוש פיצוי נמוך תמורת שחרורו של החלוץ האורגוואי, שכבר סיכם את תנאיו במועדון לשנתיים.

* למרות ההתקרבות בין ברצלונה ליובנטוס, ב-ESPN טוענים שלואיס סוארס עשוי להגיע בסופו של דבר דווקא לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס הגישו לחלוץ הצעה ביממה האחרונה בשכר גבוה מכפי שמוצע לו באיטליה.

* על פי דיווחים בספרד ובאיטליה, אלברו מוראטה מעוניין לשוב ליובנטוס. החלוץ הספרדי בילה שנתיים בגברת הזקנה לפני שנמכר בחזרה לריאל מדריד, אולם כעת אינו מרוצה בקולצ'ונרוס, כך על פי דיווחים. אתלטיקו מדריד לא מעוניינת למכור אותו, ותדרוש לכל הפחות את 60 מיליון היורו שהשקיעה בו.

* ברצלונה מרכזת את כל מאמציה כרגע ברכישת ממפיס דפאי, הקפטן ההולנדי של ליון שעמה החלה אתמול במגעים, לאחר שפנתה שוב לאינטר ונדחתה בטענה כי לאוטרו מרטינס "מחוץ לשוק".

* לידס יונייטד השאפתנית פנתה לפריז סן ז'רמן בנוגע ליוליאן דראקסלר, כך על פי התקשורת הצרפתית. לגרמני נותרה עוד עונה אחת בחוזהו, אולם כרגע הוא לא מעוניין לעזוב את עיר האורות.

* אינטר מאמינה כי תשלים את עסקת ארתורו וידאל עוד השבוע. המגעים עם ברצלונה מתקדמים וגם החוזה של הקשר הצ'יליאני עד 2022 כמעט נסגר סופית, על פי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו.

* כריסטיאן אריקסן הגיב לדיווחים לפיהם אינטר רוצה למכור אותו כדי לפנות כסף לרכישת אנגולו קאנטה: "טוב לי היכן שאני נמצא. רציתי אתגר חדש ומצאתי אותו. אני מרוכז כולי באינטר ולא יכול לחכות לחזור".

* אחרי ההתעניינות מגרמניה, עכשיו גם ראן מתכוונת להגיש לליון הצעה על ג'ף ריין אדלייד. המנהל המקצועי פלוריאן מוריס היה מעורב בהבאת הקשר בן ה-22 לליון לפני שנה, וכעת מוכן לשלם עליו 20 מיליון יורו.

* אסטון וילה הגישה הצעה משופרת לארסנל כדי לקבל את השוער אמיליאנו מרטינס, כך על פי "האתלטיק". מחזיקת הגביע רוצה 20 מיליון ליש"ט עבור הארגנטינאי בן ה-28.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
הוזכר בהקשרן של מספר קבוצות במהלך הקיץ. קבאני/AP

* וילה רוצה גם את ריאן ברוסטר, חלוצה בן ה-20 של ליברפול, ועשויה לשלם גם עבורו מחיר דומה אם לא תצליח לצרפו בהשאלה.

* דייויד לי, מהסוכנות של גארת' בייל: "יש לגארת' עוד שנתיים בחוזה וטוב לו במדריד. הוא היה שמח מאוד לשחק בריאל על בסיס קבוע, הוא ניסה להישאר ולהיאבק על מקומו, אבל מהרגע הראשון הם נכנסו בו, ומכל שמועה התקשורת הספרדית קפצה, ואז האוהדים יצאו נגדו, ובספרד קשה כשיש נגדך שליליות. אבל האמת היא שגארת' רוצה להצליח במדי ריאל מדריד".

* הסוכנים של גונסלו היגואין הגיעו לאיטליה על מנת לדון עם יובנטוס בתנאי העזיבה שלו. החלוץ הארגנטינאי קיבל הצעה מאינטר מיאמי, אבל יחליט בימים הקרובים האם ולאן יעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully