וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות הריאיון של מסי": הנהלת ברצלונה מתקרבת להדיח את ברתומאו?

חצי מהקולות הנדרשים להצבעת אי אמון בנשיא כבר הושגו. סוכנו של קוטיניו מאשר: "הוא נשאר, קומאן הבטיח שיהיה לו תפקיד מרכזי"

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

הריאיון התוקפני של ליאו מסי עשה את שלו: למעלה מ-7,500 חברי הנהלה של ברצלונה הצביעו בעד הדחתו של הנשיא המושמץ ז'וספ מריה ברתומאו, במסגרת הצבעת אי האמון שהוצעה על ידי המועמדים לנשיאות. ג'ורדי פארה, המועמד לנשיאות שמוביל את המאבק וקורא לבחירות מיידיות, הודיע היום (שלישי) שהושגו למעלה מחצי מהחתימות הנדרשות כדי להשלים את המהלך.

"בהתחשב במצב ובנסיבות, 7,500 הצבעות זה הרבה מאוד. אנחנו מרוצים מאוד מקצב ההצבעות, ונראה שמגיע הרבה קרדיט לליאו מסי. גם התמיכה של ז'ואן לאפורטה עוזרת", אמר מארק דוץ', דוברו של ג'ורדי פארה.

מתנגדי ברתומאו יצטרכו להשיג 16,520 חתימות עד ה-17 בספטמבר כדי להגיע ליעד, אולם בברצלונה שוב חושדים שברתומאו פועל בדרכים לא כשרות: הבוקר, על רקע מספר הדיווחים על מספר המצביעים הגבוה, האתר בו מתרחשת ההצבעה היתה נתון למתקפת סייבר. באופן אוטומטי, המתקפה נחשדה כניסיון של הנשיא לבלום את המהלך.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
מתקפת סייבר מסתורית. ברתומאו/GettyImages

עוד בברצלונה: קיה יוראביצ'יאן, סוכנו של פיליפה קוטיניו, מאשר שהוא יישאר בקבוצה העונה אחרי שחזר מהשאלה בבאיירן מינכן. "קומאן התקשר אליו מיד אחרי המשחק בין ברצלונה לבאיירן בליגת האלופות, ואמר לו שהוא בונה עליו מאוד. הוא ביקש ממנו לחזור ואמר שיהיה לו תפקיד מפתח בקבוצה שהוא בונה", אמר.

לדבריו של הסוכן, "כל הסימנים מראים שברצלונה הולכת להשתנות בצורה דרמטית. כל פילוסופיית המשחק שלהם תשתנה ביחס לשנה שעברה, ושחקנים כמו קוטיניו, דמבלה וגריזמן אמורים להיות חלק חשוב בפאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully