וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי עדיין מפקפק בקומאן", נשיא ברצלונה לשעבר: "רק ניימאר יחזיר לו את החיוך"

עודכן לאחרונה: 9.9.2020 / 14:24

בתקשורת הקטלאנית טוענים שגם הפגישה עם המאמן לא שכנעה את הפרעוש: "הוא עדיין רחוק מאוד מלהיות שמח". ז'ואן גספר מצא את הפתרון: "צריך לעשות הכל כדי להחזיר את ניימאר". אומטיטי יצא מבידוד

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

בברצלונה טוענים: מסי עדיין מטיל ספק ברונאלד קומאן. הפרעוש חזר לאימונים וכבר ערך שיחה אישית עם המאמן החדש, אולם ב"אל צ'ירינגיטו" מדווחים שהשיחה לא עברה בצורה חלקה.

"הדבר הראשון שמסי צריך זה לחזור לשמוח. זה משהו שעדיין רחוק מאוד מלקרות", דווח הבוקר (רביעי). "קומאן ומסי אכן ערכו שיחה אישית נוספת, בפעם השנייה מאז שההולנדי מונה, אבל זו לא היתה שיחה טובה במיוחד. היא השאירה ספקות אצל מסי, שממשיך לפקפק בו. רק הזמן יוכל לשפר את היחסים ביניהם".

לפי הדיווח, "קומאן נכנס ביד קשה למועדון, הוא ניסה להפגין קשיחות ולא רצה לתת יחס מועדף לאף אחד. עכשיו צריך לראות אם יהיו לזה תוצאות חיוביות. בפגישה השנייה מסי וקומאן דיברו על התפקיד שמיועד לליאו על המגרש, וזו כבר התקדמות כי בפגישה הקודמת הם בכלל לא דיברו על כדורגל. קומאן אוהב כדורגל חופשי, אבל הוא קודם כל צריך לזכות באמון של השחקנים. זה סימן השאלה הגדול".

ליאונל מסי באימון ברצלונה. רויטרס
קומאן עדיין לא הרוויח אותו. מסי/רויטרס

כזכור, על פי דיווחים קודמים הפגישה הראשונה בין קומאן למסי עלתה לטונים גבוהים, כשהמאמן ההולנדי הבהיר לכוכב הארגטינאי ש"הפריבילגיות נגמרו" ושהוא יצטרך לחזור "להפגין רצינות מקסימלית". מאז קרו הרבה דברים: מסי הגיש בקשה רשמית להשתחרר מהחוזה, סורב והודיע על הישארות כפויה במועדון, בזמן שקומאן נאלץ לחשב מסלול מחדש. כך או כך, בברצלונה עדיין מטילים ספק בחיבור בין השניים משום שקומאן נתפס כמועמד מטעמו של הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו, איתו מסי נמצא במתיחות גדולה.

לטענת נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גספר, יש רק דבר אחד שיכול להחזיר למסי את חדוות המשחק בעונה הקרובה - ניימאר. "הוא עזב את ברצלונה בטריקת דלת והשאיר לאוהדים טעם מר, אבל הוא שחקן יוצא מהכלל, והיחסים שלו עם מסי מעולים. רק איתו יחזור למסי החיוך", אמר אמש. "כמובן שצריך לקחת בחשבון את ההשלכות הכלכליות, ומובן לחלוטין שקשה לעשות החתמות גדולות בנסיבות הללו - אבל זה משהו שברצלונה צריכה לשקול ברצינות".

כידוע, ניימאר חתום בפריז סן ז'רמן עד 2022, וכבר הבהיר בשבועות האחרונים שאין לו שום כוונה לעזוב.

* עוד בברצלונה: כחודש לאחר שנמצא חיובי לקורונה, סמואל אומטיטי נמצא בשלילי בבדיקה האחרונה, יצא מבידוד ויחזור לאימוני הקבוצה בהקדם. למרות זאת, הקבוצה עדיין מתכוונת למכור אותו.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן בוכה. רויטרס
פתרון בלתי מושג? ניימאר/רויטרס

שבוע האימונים הראשון של קומאן הגיע לסיומו ובספרד טוענים לשינוי של ממש בברצלונה, או לכל הפחות - באינטנסיביות של האימונים. "זה היה סוד גלוי שהאימונים של ברצלונה בשנים האחרונות לא היו הטובים ביותר", נכתב ב"מארקה". "חלק מהשחקנים שעזבו התלוננו כמה מעט נעשה. האינטנסיביות לא היתה אידיאלית לקבוצה מהרמה הגבוהה ביותר, כפי שניתן היה לראות כשברצלונה פגשה קבוצות חזקות מאוד כמו באיירן מינכן וליברפול".

ואת זה, כך עושה רושם, קומאן מתכוון לשנות. "אחת המטרות הראשונות שלו היתה לגרום לקבוצה להתאמן כפי שהיא צריכה", נכתב ב"מארקה". אם בעבר האימונים של הקטלאנים נמשכו כשעה, המנג'ר ההולנדי בחר לקיים עד כה אימונים שארכו כשעה וחצי. "וזה לא רק האורך", נכתב, "האינטנסיביות של האימונים, משהו שהיה חסר מאוד אצל קיקה סטיין, שונה לגמרי. השחקנים נמצאים בשיא למשך 90 דקות והם שמים לב לכך, גם הוותיקים".

חלק מהשחקנים בחדר ההלבשה, נטען, "כבר מדברים על המפקד קומאן. הם לא משוכנעים האם זה ייגמר טוב או בתארים, אבל משוכנעים שהפעם יוכלו להתחרות. זו, לפחות, התחושה שמקבלים אלה שצופים באימונים הראשונים של ההולנדי".

אבל זה לא הכל. קומאן גם הידק את המשמעת שאבדה בשנים האחרונות. כל השחקנים נדרשים להגיע למועדון שעה לפני פתיחת האימונים, בניגוד לשנים עברו, "כשפתיחת האימונים לעתים התעכבה. לעתים צריך היה לחכות זמן רב עד שכל השחקנים הגיעו. קומאן רוצה לשים לכך סוף, כי הוא מבין שהמשמעת קריטית לקבוצה הזאת. ימים יגידו האם יצליח לשמור על כל זה לאורך העונה".

עוד בוואלה!

"בזכות הריאיון של מסי": הנהלת ברצלונה מתקרבת להדיח את ברתומאו?

לכתבה המלאה

ליאונל מסי ופיליפה קוטיניו נעדרו מהאימון אמש, אולם היום הם ישובו להתאמן באופן סדיר. הברזילאי, לפי סוכנו, יישאר בסגנית אלופת ספרד בעונה הקרובה ולא יושאל: "כן, הוא ישחק בברצלונה. קומאן צלצל עליו מיד לאחר ליגת האלופות ואמר לו שהוא בתכניות שלו, ושהוא רוצה אותו בחזרה".

אשר לפרעוש, לפי "מונדו דפורטיבו" קומאן מייעד לו תפקיד של שחקן כנף ימין, כשבצד שמאל אמורים לשחק לסירוגין עוסמאן דמבלה ואנסו פאטי בשיטה של 4-2-3-1. "רונאלד רוצה שליאו יתרכז בהתקפה, ולא יחפש את הכדור במרכז המגרש אלא יחכה שהחברים שלו יעשו זאת", נכתב. "קומאן גם לא רוצה להתיש את מסי בהגנה, אף שלא יהיה משוחרר לגמרי מהמשימות הללו".

לפי "ספורט", ברצלונה כבר הגישה הצעה ראשונית עבור בלם מנצ'סטר סיטי אריק גרסיה, בסך 8 מיליון יורו. סיטי דרשה תחילה לא פחות מ-40 מיליון יורו, אולם גם היא יודעת שתיאלץ להתפשר שכן חוזהו של הבלם הצעיר יסתיים בקיץ הבא, ואז יוכל לעזוב בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully