וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ליאונל מסי ערך אימון במדי ברצלונה, לראשונה תחת פיקודו של רונלד קומאן

הארגנטינאי שב לפעילות: "קומאן יוכל לבחון בעיניו האם מסי הגיע רעב אחרי כל מה שקרה". ומה עם התוכניות המקצועיות של הקבוצה הקיץ?

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

זה קרה: ליאונל מסי הצטרף היום (שני) אחרי הצהריים לאימוני ברצלונה, כשבמועדון מקווים שזה יהיה המהלך האחרון בהשבת השקט למועדון אחרי הימים הסוערים והחשש שהכוכב הגדול בתולדותיהם יעזוב. בסיוטאט אספורטיבה ז'ואן גאמפר, מגרש האימונים של סגנית אלופת ספרד, התגודדו עיתונאים וצלמים רבים במגרש החנייה, בניסיון לתעד כל פסע של הפנומן הארגנטינאי. האימון אומנם היה סגור לתקשורת, אבל לראשונה מסי העמיד את עצמו לרשות המאמן החדש רונלד קומאן.

למעשה, מסי היה הראשון שהגיע לאימון, שעה וחצי לפני השעה המיועדת של תחילת העבודה, כדי לערוך אימון אישי, כמו שדורשים חוקי הליגה. לפני כן הוא נדרש לעבור בדיקת קורונה כדי לשלול אפשרות שנבדק וכדי שיוכל להצטרך לחבריו.

ברצלונה מציגה בגאווה: ה-GOAT

סמואל אטו, שחקן העבר של ברצלונה, אמר הערב בטקס החגיגי של "לה ליגה" לקראת פתיחת העונה: "אני שמח שמסי נשאר בברצלונה, בבית שלו, אבל בארסה חייבת עווד שחקנים עם DNA של הבלאוגרנה, מסי לבד זה לא יספיק. הם חייבים לחפש בשוק שחקני טיקי טאקה, ולא שחקנים של רחבה לרחבה". עוד אמר אטו ש"הייתי רוצה שסרג'יו בוסקטס יחזור למיטבו, בארסה תמיד מנצחת כשהוא טוב; וגם אני מחכה לפריצה של אדן הזאר, שיחקתי איתו בצ'לסי ואני לא חושש להצהיר שהוא לא פחות טוב ממסי". לסיום נשאל אטו מי השחקן הכי טוב שהוא שיחק לצדו, וענה ללא היסוס: "אינייסטה. מבחינתי הוא רואה המשחק הטוב אי פעם".

עוד בוואלה!

לאונרדו: "מסי פיתה אותנו. חשבנו שזה אפשרי שיהיה בפ.ס.ז'"

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

? Ciutat Esportiva ? @leomessi

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

אחרי שהסאגה הלוהטת של הקיץ הסתיימה עם הצהרת "אני נשאר" של מסי, אתמול הוא עבר בדיקות רפואיות בביתו והיום חבר לחבריו לקבוצה. "הגישה שלי לא תשתנה למרות שרציתי לעזוב. אמשיך לעשות את המקסימום", אמר מסי בריאיון ל-GOAL ביום שישי וכעת כולם סקרנים לדעת איך הוא יראה.

אחת הנקודות שנחשבות למדאיגות היא העובדה שלואיס סוארס וארתורו וידאל, שניים מהשחקנים הקרובים ביותר לארגנטינאי, מתאמנים בנפרד משאר השחקנים לקראת המעברים שלהם לקבוצות אחרות. החשש הוא שאם לא די בכך שמסי סוחב איתו את הפרשה מהשבועות האחרונים, כעת הוא גם יישאר קצת יותר מבודד.

"היום רונאלד קומאן יוכל לבחון בעיניו האם מסי הגיע רעב אחרי כל מה שקרה בשבועות האחרונים", כתבו ב-SPORT, "נקודת הפתיחה שלהם לא הייתה טובה, בטח אחרי שמסי למד שסוארס ו-וידאל עוזבים. עכשיו נראה אם ההולנדי יצליח להצית מחדש את הכוכב שכל כך רצה לעזוב".

ומה לגבי רכש? בליון טוענים שהקבוצה פתחה במשא ומתן על ממפיס דפאי, בגרמניה מדווחים שקומאן רוצה את ויינאלדום אבל ההנהלה את טיאגו אלקנטרה, ובאיטלה טוענים שאופציית לאוטרו מרטינס עדיין על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully