וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "מסי פיתה אותנו. חשבנו שזה אפשרי שיהיה בפ.ס.ז'"

המנהל הספורטיבי של אלופת צרפת התייחס לאופציה של כוכב ברצלונה, הגיב לדרישה של אמבפה, סימן את קמאבינגה והצהיר: "יש לנו את שני השחקנים הכי טובים בעולם אחרי מסי ורונאלדו"

אריאן רובן כובש את שער הבכורה שלו בכרונינגן מאז ששב למועדון/טוויטר

פריז סן ז'רמן עדיין לא שיחקה בליגה הצרפתית בעונה החדשה, ומאז ההפסד בגמר ליגת האלופות מתמודדת בעיקר עם נדבקי הקורונה הרבים בסגל שלה ומחפשת חיזוק בחלון. אחרי רכישת השוער סרחיו ריקו ששיחק בפ.ס.ז' כמושאל מסביליה בעונה הקודמת, המנהל הספורטיבי לאונרדו התייחס לסוגיות הבוערות ובעיקר למסר של קיליאן אמבפה שהאיץ במועדון לחזק את הסגל.

"אם קיליאן אמר את זה, אז אנחנו חושבים בצורה דומה", אמר לאונרדו בריאיון ל"קאנאל פלוס". "השידוך בינינו לבין אמבפה מושלם. אנחנו תמיד שאפתניים. יש עמדות שאנחנו רוצים לחזק, כמו עמדת המגן הימני למשל".

לאונרדו מנהל ספורטיבי פריז סן ז'רמן. GettyImages
"כל המועדונים הגדולים צריכים קודם כל למכור". לאונרדו/GettyImages

על האפשרות שהייתה להביא את מסי: "כשהבנו שהוא עומד לעזוב את ברצלונה, זה פיתה אותנו. אתה אומר לעצמך: זה יכול להיות אפשרי. הרי יש שחקנים שהם יוצאים מן הכלל. האם פנינו? אתם יודעים איך זה בכדורגל, כולם יושבים עם כולם, כולם יודעים משהו וכולם מדברים עם כולם. אבל אם חושבים על זה, במצב הכלכלי העכשווי, זה מאוד מסובך. עכשיו כל המועדונים הגדולים צריכים קודם כל למכור".

על השילוב בין אמבפה לניימאר: "מעולם לא היו שני שחקנים כאלה יחד באותה קבוצה. ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו תמיד היו בקבוצות שונות. לנו יש בפ.ס.ז' את השחקנים הכי טובים בעולם אחרי מסי ורונאלדו. אנחנו רוצים להמשיך עם שניהם, זה ברור לכולם. כבר דיברנו איתם. הטריק הוא למצוא את העיתוי הנכון והדרך הנכונה להגיע לסיכום".

על ילד הפלא אדוארדו קמאבינגה, קשרה בן ה-17 של ראן שזומן כבר לנבחרת צרפת: "המחיר שלו היה 90 מיליון יורו לפני הקורונה, ועכשיו הרבה פחות גבוה. הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully