וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עשוי לוותר על סרט הקפטן, בברצלונה עושים הכל כדי לרכך אותו

טר סטגן עשוי לקבל את הסרט מהפרעוש הנסער, במועדון יבליגו על "הנאום התוקפני" וההיעדרות מאימונים. במקביל: מה הסיכוי שיאריך חוזה?

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

בימים שאחרי הודעת ההישארות והמתקפה נגד ההנהלה, ברצלונה וליאו מסי מנסים לפתוח דף חדש. העונה של בארסה תיפתח בעוד 10 ימים, ולפי "ספורט" הקטלאני "כל הצדדים מחפשים רגיעה".

"כולם מבינים שזה לא הזמן לנטור טינה", ציינו. "מעתה והלאה, המחויבות של מסי כלפי ברצלונה תהיה מלאה. הוא הראשון שרוצה לחזור להיות תחרותי עם ברצלונה ולהתמודד על תארים, במיוחד בליגת האלופות".

מסי יפגוש את המאמן החדש רונאלד קומאן מחר, ויצטרף לאימונים אחרי שיערוך שיחת תיאום ציפיות עם ההולנדי. בקבוצה משתדלים לעשות הכל כדי לרכך את הפרעוש: אחרי שהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו לא הגיב לביקורת שהוטחה בו בריאיון המדובר של מסי, בארסה גם לא מתכוונת לקנוס אותו או להעניש אותו על הדברים, או על ההיעדרות מפתיחת האימונים. "הקו המנחה הוא להפחית את המתיחות עם מסי למינימום", ציינו ב"קאדנה סר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יוותר על הסרט? ליאו מסי/AP

יחד עם זאת, בברצלונה טוענים שמסי עדיין נסער, ועלולות להיות לכך השלכות מיידיות. לפי "ספורט", "עדיין לא ידוע אם מסי ירצה להמשיך עם סרט הקפטן", ואם "ירגיש מספיק בנוח כדי להישאר הקפטן הראשון". בשנים האחרונות מסי חלק את סרט הקפטן עם סרג'י בוסקטס, ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו, אולם אם יבקש להפסיק להיות קפטן, מארק אנדרה טר סטגן שצפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה, עשוי למלא את תפקידו.

מלבד מזעור הנזקים בטווח המיידי, בברצלונה עוסקים גם באפשרות שזה לא "הריקוד האחרון" של מסי בברצלונה ושהוא יחתום על חוזה חדש. ב"ספורט" ציינו ש"מסי לא שולל" את האפשרות להמשיך לעונה נוספת בברצלונה, ויחליט בהתאם לזהותו של הנשיא הבא שיעמוד בראשות ברצלונה, ובהתחשב בהצעות שיקבל החל מינואר.

אמילי רוסאוד, סגן נשיא ברצלונה לשעבר, גם כן משוכנע שמסי משאיר את האפשרות להישאר פתוחה. "אין שום תוכנית בברצלונה הנוכחית, אבל אם תהיה אחת כזו, אני חושב שמסי יישאר", אמר ל-RAC1. "עברו בברצלונה בשנים האחרונות כל כך הרבה מנהלים, הושקעו כל כך הרבה כספים לא נכונים, היו כל כך הרבה החתמות לא טובות, וזה הוביל אותנו לשלב שבו למסי נמאס. אבל עדיין אפשר לשנות את זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
משתדל למזער נזקים. ברתומאו/GettyImages

במתכוון או שלא, מסי הצליח לגרום לפאניקה גדולה בברצלונה. לטווח הקצר מדובר בבשורות טובות לאוהדי ברצלונה, אך לטווח הארוך ממש לא. הכוכב הארגנטינאי יעבור כעת בדיקת קורונה וצפוי לערוך אימון בכורה אצל רונאלד קומאן ביום שני הקרוב. אבל מה הלאה?

שחקן ברצלונה ליאונל מסי ב-2007 עם צ'אבי. AP
ישכנע את מסי להישאר? עם צ'אבי בימים יפים/AP

הערפל סביב עתידו של מסי עדיין סמיך מאוד ורחוק מלהתפזר. כידוע, מסי מסיים חוזה בקיץ הבא ויוכל לעזוב בחינם לכל קבוצה שרק ירצה. אבל האם המועדון שספג ביקורת קשה על התנהלותו בשנים האחרונות מסוגל להאריך את חוזהו של מסי?

בתקשורת הקטלאנית טוענים שיש כמה תרחישים שיכולים לגרום למסי לעמוד בהבטחתו ולסיים את הקריירה במועדון. חודש המפתח שעשוי להכריע לגבי עתידו של מסי הוא חודש מרץ, אז ייערכו הבחירות לנשיאות המועדון. אחרי הביקורת הגלויה שספג ממסי, לג'וספ ברתומאו אין סיכוי להמשיך, כאשר המועמד המוביל כרגע לרשת אותו הוא ויקטור פונט.

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
במקום שמסי יחבור לפפ, פפ יחבור למסי?/AP

פונט עצמו כבר רמז שהדבר הראשון שהוא יעשה יהיה לפטר את רונאלד קומאן שמונה על ידי ברתומאו ולמנות את צ'אבי, חברו הטוב של מסי, למאמן הבא. מסי ביקר בריאיון שלו את העובדה שהמועדון איבד את הדרך שלו ומעדיף לרכוש שחקנים בינוניים בכסף גדול מאז לסמוך על מחלקת הנוער. פונט כבר הבהיר שהוא יתייעץ עם מסי לגבי זה וייתכן שבקרוב נראה הרבה יותר שחקני בית סטייל אנסו פאטי משתלבים בהרכב.

אבל יש עוד תסריט, אפילו ורוד יותר עבור אוהדי ברצלונה. חואן לאפורטה הנשיא הקודם שהוביל את בארסה לשנות התהילה הגדולות שלה, עדיין לא פסל אפשרות שהוא יגיש מועמדות להיבחר שוב לנשיא. אם זה יקרה, שפן הבחירות של לאפורטה עשוי להיות פפ גווארדיולה. המאמן שהוליך את בארסה לעונות היסטוריות מסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי בקיץ הבא ומי יודע, במקום שמסי יחבור למנטור שלו בסיטי, המנטור עשוי לחזור הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully