וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו סאנצ'ס: "מסי הקשיב לעצות הגרועות של אביו, הוא היה צריך לשתוק ולהישאר"

אקס ריאל מדריד תקף את כוכב ברצלונה: "הפקס שאנשיו שלחו למועדון רק הפך לכאב ראש. הוא צריך לשתות את התרופה המרה ולהשלים עם המצב עד שהוא יהיה חופשי. אפשר היה לחסוך את כל הסיפור הזה"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

ליאו מסי הסעיר אתמול (שישי) את עולם הכדורגל כשהודיע למרות רצונו העז לעזוב, כי הוא נשאר עונה נוספת בברצלונה. התגובות להודעה הזו היו חלוקות - הרוב תמכו במסי ותקפו את ברתומאו, אבל לא כולם מוכנים להפוך את הארגנטינאי לקדוש מעונה. אחד מהם הוא הוגו סאנצ'ס, כוכב העבר האגדי המקסיקני של ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד.

מאמן נבחרת מקסיקו לשעבר, הוגו סאנצ'ס. AP
נכנס במסי. הוגו סאנצ'ס/AP

סאנצ'ס הסביר שבסופו של יום, מסי הוא עדיין שחקן ברצלונה, אבל בלי ההילה שעטפה אותו - במקום להישאר שנה נוספת בשקט, לעזוב ללא תמורה בקיץ הבא ולשמור על תדמיתו.

"בגלל העצות הגרועות שהוא קיבל מאביו ומעורכי דינו, למסי לא הייתה ברירה אלא להישאר בברצלונה. הפקס המפורסם שאנשיו שלחו למועדון, רק הפך לכאב ראש. אפשר היה לחסוך את כל הסיפור הזה".

ליאונל מסי עם אביו חורחה. AP
"מסי הקשיב לעצות הגרועות של אביו"/AP

סאנצ'ס הוסיף ורמז שלדעתו בגלל כל הפרשה, למסי מגיע "להיענש" ולהישאר בקאמפ נואו עונה נוספת: "עכשיו אין לו ברירה. הוא צריך לשתות את התרופה המרה עד סוף העונה הבאה, 'ללכת לעזאזל ולהשלים עם המצב' ב-10-11 החודשים הבאים, עד שהוא יהיה חופשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully