וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא צפויה להגיב לדבריו של מסי, לאפורטה: "החלטה נכונה ומנומקת היטב"

בספרד טוענים שההנהלה תעדיף להרגיע את הרוחות ולא תקנוס את הכוכב על האימונים שהחרים. הנשיא לשעבר פרגן, אך בתקשורת העולמית יודעים: "זה הולך להיות מכוער יותר"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

רכבת ההרים שהיא מערכת היחסים של ליאונל מסי הגיעה הערב (שישי) לפסגה חדשה. הפרעוש אמנם הודיע על הישארותו במועדון, אבל יצא במתקפה חסרת תקדים נגד התנהלות ההנהלה, והבהיר כי הסיבה היחידה להישארותו היא שלא רצה להגיע למאבק משפטי מול ברצלונה. בקיץ הבא, כך זה נראה, יעזוב בחינם, שכן חוזהו יסתיים.

בברצלונה טרם הגיבו לדברים, וככל הנראה גם לא יגיבו. "במועדון מרגישים שכל תגובה רק תגרום למצב להיות גרוע יותר, והם מעדיפים לשמור על שתיקה", נכתב ב"אס". על פי דיווחים, הפרעוש אמור להצטרף לאימונים ביום שני הקרוב, כשבספרד טוענים כי הכוכב לא נקנס וגם לא ייקנס על האימונים שהחרים.

"זה מה שרציתי", אמר נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גספארט. "רציתי להמשיך ליהנות ממסי, נקווה ליהנות משנה אחת נוספת בה נילחם על כל התארים. הוא שם את עצמו ברמה של די סטפנו בריאל מדריד, בכך שאמר שלא יילך לבית משפט ויילחם מול הקבוצה של חייו".

נשיא עבר נוסף, ז'ואן לאפורטה, צייץ: "כל הכבוד ליאו, החלטה חכמה ומנומקת היטב. עכשיו להמשיך להילחם על תארים ולהמשיך לעשות היסטוריה. היום מסי נתן לאוהדי ברצלונה עוד סיבה לחגוג".

המועמד לנשיאות ויקטור פונט הגיב לטענות של מסי לפיהן "אין שום דרך, רק סותמים חורים", וכתב: "רק עם דרך אמיתית נתמודד עם אתגרי העתיד. הבא נבנה מחדש את ברצלונה".

פרשן BBC אנדי ווסט ניתח וקבע שהסאגה רחוקה, כמובן, מלהסתיים: "הקדנציה של ברתומאו בנשיאות תסתיים במרץ, אבל יהיה עליו לחץ גדול להתפטר באופן מיידי. קשה לראות איך הוא ומסי יצליחו להישאר באותו מועדון אחרי תקיפה כזו של הכוכב. כעת נותרה שאלה אחת גדולה: האם מסי יעזוב בחינם בקיץ הבא? אם כן, הוא יוכל להתחיל לנהל מו"מ בינואר. לסיפור הזה נותרו עוד כמה פרקים, והוא עלול להפוך מכוער יותר".

פרשן סקיי אלברו מונטרו הוסיף: "אני חושב שליאו ינסה לעשות את המקסימום כעת, כי המלחמה שלו היתה בברתומאו ובהנהלה, ולא בקבוצה ובאוהדים. אני חושב שמסי התנהל בחכמה, נחכה לראות האם הוא יראה את זה גם על כר הדשא כשהליגה תחזור".

הפרשן האנגלי קארי קוטריל כתב: "לרונאלד קומאן הולך להיות שחקן מאוד לא מרוצה בידיים. יהיה מעניין מאוד לראות כיצד יתפקד תחת מאמן שהוא לא רצה, תחת נשיא שהוא לא מסתדר איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully