וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפעה הכלכלית, הפגיעה בחדר ההלבשה והיחסים עם קומאן: כיצד תשפיע ההחלטה של מסי על ברצלונה?

אחרי ההודעה הדרמטית של הפרעוש, בספרד ניסו לנתח את ההשלכות על קבוצתו: הבעיה מול שחקני הרכש, החשש מפגיעה חברתית וכיצד יגיב המאמן החדש? ליאונל מסי וברצלונה - תמונת מצב עדכנית

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

בברצלונה נשמו אתמול (שישי) לרווחה, לפחות זמנית, אחרי שהכוכב הכי גדול בתולדות המועדון, ליאונל מסי, הודיע כי הוא נשאר בקבוצה לפחות לעוד עונה אחת, אחרי אינספור דיווחים ושמועות על עזיבה אפשרית. "לא היית מרוצה ורציתי לעזוב", אמר הפרעוש. "לא אפשרו לי לעזוב בשום צורה ולכן אשאר במועדון, כדי לא להיכנס למאבק משפטי. ההנהלה היא אסון".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יש לא מעט השלכות להחלטה. מסי/AP

ההשפעה הכלכלית

היום, ניסו לנתח באחד מאתרי הספורט המובילים בספרד "מארקה", מה יהיו ההשלכות המיידיות והעתידיות של ההחלטה של מסי על עתידו ועל עתידה של ברצלונה. "ראשית, מצבה הכלכלי של הקבוצה יושפע באופן מיידי מההחלטה שלו להישאר", נכתב באתר. "העובדה שהוא יישאר לעונה נוספת תעלה לברצלונה לפחות 100 מיליון יורו. אם זה לא מספיק, ההעברות שהיו על הפרק, כמו של לאוטרו מרטינס, ג'ורג'יניו ווינאלדום או ממפיס דפאי, עלולות להיפגע מכך, שכן חלק גדול מהתקציב ילך על משכורתו של הפרעוש".

אוהדי ברצלונה מפגינים מחוץ לקאמפ נואו. AP
יקללו או יתמכו? אוהדי ברצלונה מפגינים/AP

איך יגיבו האוהדים?

"המשבר שאליו נכנסה ברצלונה בשבועות האחרונים ישפיע לא רק על הפן הכלכלי, אלא גם על הפן החברתי", נכתב עוד ב"מארקה". "סביר להניח שהאוהדים יהיו מפולגים - חלק יעודדו ויתמכו במסי וחלק יקללו אותו וידרשו שיעזוב בעקבות כל מה שקרה. האם אחרי כל כך הרבה שנים, מסי כבר לא יהיה חסין בפני האוהדים?".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
יישאר? יעזוב? סוארס/רויטרס

הפגיעה בחדר ההלבשה

"מסי אמנם נשאר, אבל חלק מחבריו הקרובים ביותר עזבו או יעזבו את ברצלונה", הוסיפו בדיווח. "כל העיניים מופנות כעת ללואיס סוארס, שכבר קיבל הודעת שחרור מהמאמן החדש רונאלד קומאן. נראה שכעת אחרי שמסי הודיע כי הוא נשאר, קיים סיכוי שהחלוץ גם כן יישאר. גם ארתורו וידאל שהיה חבר קרוב של מסי בדרך החוצה, ונראה שג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס יישארו בסופו של דבר, מה שבוודאי ישמח את הפרעוש".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. AP
קשוח. קומאן/AP

כיצד ישפיעו היחסים בין קומאן למסי על עתיד הקבוצה?

"קומאן ידוע כמאמן קשוח, במיוחד בהתנהלותו מול כוכבים גדולים", סיכמו בספרד. "ההולנדי הגיע כדי לשנות את ברצלונה ויהיה מעניין לראות את היחסים בינו לבין מסי. סביר להניח שליחסים ביניהם יהיו השפעה קריטית על עתיד הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully