וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס דפאי: "אני מודע להתעניינות של ברצלונה ומתכוון לשוחח עם ראשי ליון"

ההולנדי של ליון מתקרב לספרד: "צריך לחכות עוד קצת". בארגנטינה טוענים שמסי רחוק מלהיות שבע רצון: "על הנייר לא מדובר בפרויקט המנצח שהוא רוצה"

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

רונאלד קומאן מעודד אחרי האימון הראשון של ליאונל מסי מאז פרשת הפקס וזוהי - לפחות כלפי חוץ - הכותרות החשובה ביותר בברצלונה הבוקר (שלישי). הכוכב הארגנטינאי הגיע אתמול למתקן האימונים זמן רב לפני שאר חבריו לקבוצה ובין היתר ערך שיחה בת כחצי שעה עם המאמן הטרי.

לפי התקשורת הקטלאנית, קומאן "דרש ממסי מחויבות מלאה" והבין שהוא יקבל אותה ממספר 10 שלו. "מסי הבטיח שהוא חוזר במלוא המרץ והמוטיבציה וקומאן מאמין לו", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו".

ליאונל מסי באימון ברצלונה. רויטרס
שכנע את קומאן. מסי/רויטרס

אבל האם הכול יחזור לקדמותו? קשה מאוד להאמין וב"קלארין" הארגנטינאי טוענים שלפחות על הנייר, לא נראה שברצלונה תצליח לשכנע את מסי להישאר מעבר לעונה הנוכחית. התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן הפכה לאחד הזרזים של הפרשה, מכיוון שהפנומן רוצה לשחק בקבוצה שנאבקת באמת על זכייה בליגת האלופות, אבל המצב הכלכלי שלה, מונע מהענקית הקטלאנית להתחזק בשמות מפוצצים.

ויינאלדום, ממפיס ולאוטרו מרטינס - כולם שחקנים נהדרים, אבל לטענת התקשורת בארגנטינה, לא מדובר בשמות שישכנעו את מסי שברצלונה מסוגלת לחזור להיות "הקבוצה הכי טובה בעולם" כמו בתקופת זלילת התארים עם פפ גווארדיולה. "על הנייר, זה לא הפרויקט המנצח שליאו רצה", הסבירו במולדתו של הכוכב מדוע קשה מאוד להאמין שהוא יישאר בקיץ הבא.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
טוען שצריך לחכות. דפאי/GettyImages

אחד המועמדים הבכירים להגיע לברצלונה הוא ההולנדי של ליון, ממפיס דפאי. "המעבר שלי לברצלונה? צריך לחכות עוד קצת ולראות מה קורה. אני מתכוון לשוחח עם ראשי ליון. אני מודע להתעניינות של ברצלונה, אבל אני לא ממש יכול לדבר על כך, בעיקר בגלל שעדיין לא דיברתי עם הסוכן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully