וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה: פודן וגרינווד הזמינו נשים למלון ונופו מהסגל, נחשפה שיחת הטלפון המפלילה

באנגליה ובאיסלנד פורסמו תמונות של ידי שתי המקומיות שהוזמנו למלון. הדוגמנית אמרה לאחד השחקנים: "בשביל מה נראה לך שאנחנו באות?"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

עדכון ראשון: 14:22

שחקני נבחרת אנגליה, פיל פודן ומייסון גרינווד, הזמינו נשים לבית המלון של נבחרת אנגליה למרות שהיו אמורים להיות בבידוד, נתפסו וכעת הם צפויים לספוג עונשים חמורים כשהראשון שבהם הוא ניפוי מהסגל למשחק מול דנמרק.

פודן בן ה-20 וגרינווד בן ה-18 ערכו הופעות בכורה במדים הלאומיים בניצחון על איסלנד ביום שבת (0:1). לשחקנים ניתנו הוראות מפורשות שכללו איסור על מבקרים, אבל בצהובון האיסלנדי DV פורסמו הבוקר (שני) תמונות וסרטון בן שלוש שניות שהעלו "שתי נשים איסלנדיות" על פי הדיווח, לרשת החברתית סנפצ'ט. המשמעות היא כמובן ששתיהן שהו בחדר של השניים.

"לא היה לנו מושג לגבי החוקים, הם לא אמרו לנו שאסור לצלם תמונות. אפילו שלחנו להם אותן, אבל הם לא ענו לנו", סיפרה אחת המבקרות לתקשורת האיסלנדית, "הדבר היחיד שאני יכולה להגיד זה שהייתי בקשר עם אחד מהם בימים האחרונים".

פיל פודן בבית המלון של נבחרת אנגליה. צילום מסך מתוך יוטיוב, צילום מסך
אחת התמונות המפלילות. פודן/צילום מסך, צילום מסך מתוך יוטיוב
צמד בחורות מאיסלנד שניסו להיכנס למלון של נבחרת אנגליה ,וגרמו להרחקת פיל פודן וחברו מייסון גרינווד. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שתי האיסלנדיות/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

גם באנגליה כבר פרסמו תמונות של האיסלנדיות הצעירות, ואף תיעוד של שיחת הטלפון שלהן עם השחקנים. אחת מהן היא דוגמנית בת 20, נדיה סיף לינדל גונארסדוטיר, והשנייה היא בת דודתה לארה קלאוסן בת ה-19. "מה התוכנית?", שאלה אחת מהן, כשהיא תוהה כיצד ייכנסו למלון, וכשהשיחה נמשכה, והנערה נשאלה בשביל מה היא תגיע למלון, היא עונה לו: "בשביל מה אתה חושב, אחי?".

פודן שעשה קפיצת מדרגה גדולה בעונה החולפת במנצ'סטר סיטי, מנהל מערכת יחסים כבר כמה שנים עם בת זוגו ולשניים יש ילד בן שנתיים. גרינווד נפרד לפני כמה חודשים מחברתו. "הם בילו איתנו ערב מהנה", סיפרה אחת מהן ל"דיילי מייל", שחקר את הנושא בעניין, "הם היו איתנו ג'נטלמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully