וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: סקוטלנד ניצחה בצ'כיה, איטליה השיגה 0:1 בהולנד

עודכן לאחרונה: 8.9.2020 / 0:01

הצ'כים החסרים עלו ליתרון משער של יקוב פשק (12) אך דייקס (27) וכריסטי (51, בפנדל) הפכו לסקוטים. ניקולו בארלה העניק לאיטלקים ניצחון חוץ יוקרתי

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

משחקי ליגת האומות נמשכו הערב (שני) עם שבעה משחקים מלבד משחקה של נבחרת ישראל מול סלובקיה במסגרת המחזור השני במפעל, שהסתמן כמחזור של נבחרות החוץ. בבית 2 של דרג ב' בו נמצאת ישראל נבחרת צ'כיה הגיעה למשחק מל סקוטלנד עם 15 שחקני סגל בלבד, כשמתוכם רק שני שחקנים שיחקו בעבר במדים הלאומיים. על אף זאת, הסקוטים התקשו וניצחו 1:2 לאחר שהמארחת הובילה. בדרג א' נערך קרב ענקיות כשאיטליה רשמה ניצחון חוץ נאה, 0:1 על הולנד. פולין ניצחה בחוץ 1:2 את בוסניה, כשרומניה הרשימה עם 2:3 באוסטריה ונורבגיה מחצה 1:5 את צפון אירלנד.

ריאן כריסטי שחקן נבחרת סקוטלנד עם ליאם פאלמר. רויטרס
הסקוטים לא נפלו מול הצ'כים החסרים. ריאן כריסטי עם ליאם פאלמר/רויטרס

דרג א', בית 1

הולנד - איטליה 1:0

שתי הנבחרות הגדולות בבית התקשו במחזורי בפתיחה, וקיוו להראות יותר טוב הערב. הולנד ששלטה ללא עוררין מול פולין, התקשתה להגיע להזדמנויות מול שחקני האזורי, שהיום שיחקו בלבן. האורחת נראתה טוב יותר והגיעה ליותר הזדמנויות במחצית הראשונה, כשניקולו זאניולו ניסה חצי מספרת, אך הבעיטה שלו חלפה במעט מעל המסגרת.

האיטלקים השיגו את שער היתרון ממש על סף הירידה להפסקה, כשצ'ירו אימובילה היתל בשומריו והעביר כדור גובה אותו נגח ניקולו בארלה לרשת. ממפיס דפאי ניסה, כשגם ברחווין, שכבש את שער הניצחון מול פולין נכנס כמחליף, אך לא הצליח להושיע את האורנג'. האיטלקים יכולים להיות מרוצים למרות שזאניולו שחזר ביוני האחרון מפציעה ברצועות, נפצע והוחלף בדקה ה-42. למרות שירד מהמגרש כשהוא מדדה נראה כי הפגיעה בקשר לא הייתה חמורה יתר על המידה.

דקה 17: הזדמנות נהדרת לאיטלקים, כשניקולו זאניולו בחצי מספרת כמעט מצא את המסגרת של יספר סילסן, אך הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 45: גול! פעולה נהדרת של צ'ירו אימובילה בתוך הרחבה הסתיימה בהגבהה מדודה שמצאה את ראשו של ניקולו בארלה שנגח פנימה.

דקה 61: ממפיס דפאי התקדם מעט עם הכדור ושחרר בעיטה חזקה ממרחק של כ-17 מטרים מהשער, אך הכדור שלו חלף מעט מעל המסגרת.

בוסניה - פולין 2:1

במחזור הקודם חזרה המארחת מהאולימפיקו עם נקודת חוץ יקרה וקיוותה להנחיל הערב לשחקנים של ייז'י בז'צ'ק הפסד שני מתוך שני משחקים, אך לפולנים היו תכניות אחרות. הכל הלך לפי התכניות מבחינת בוסניה, שקיבלה פנדל בדקה ה-24 אותו הפך האריס הייראדינוביץ' לשער יתרון. האורחת לא התרגשה והשיגה את השוויון בדקה ה-45 כשקמיל גליק הגיע נהדר לכדור קרן שעלה לרחבה ונגח אותו בעוצמה פנימה. המהפך של פולין הגיע בדקה ה-67 משער נגיחה נוסף, הפעם של קמיל גרוסיצקי. 1:2 לפולין בסיום, והיא מורידה את בוסניה למקום האחרון בבית.

דקה 24: גול! בוסניה עולה ל-0:1: האריס הייראדינוביץ' הוכשל ברחבה, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. הייראדינוביץ' ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.

דקה 45: גול! פולין משווה ל-1:1: קמיל גליק הגיע נהדר לכדור קרן שעלה לרחבה ונגח אותו בעוצמה פנימה.

דקה 67: גול! פולין עולה ל-1:2: כדור שהוגבה לרחבה במהלך התקפה מתפרצת של הפולנים הגיע לראשו של קמיל גרוסיצקי שנגח פנימה וקבע מהפך.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האומות: פורטוגל הביסה את קרואטיה, ניצחונות דחוקים לאנגליה וצרפת

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת איטליה ניקולו בארלה. רויטרס
נגח את שער הניצחון של האיטלקים. בארלה/רויטרס

דרג ב', בית 2

צ'כיה - סקוטלנד 2:1

לאחר הבלבול הגדול ששרר סביב המשחק בעקבות חשיפתם של שני שחקני נבחרת צ'כיה לנשא קורונה, עלתה המארחת עם סגל הכולל 15 שחקנים בלבד, מתוכם רק שני שחקנים עם ניסיון בינלאומי. על אף זאת, הצ'כים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-12 כשיקוב פשק קיבל כדור עומק וגלגל אותו פנימה. הסקוטים, שבאו כפייבוריטים ברורים השיגו את שער השוויון בדקה ה-27 מרגליו של לינדון דייקס והפכו בדקה ה-52 כשאנדי רוברטסון הוכשל ברחבה וראיין כריסטי דייק כדי לקבוע ניצחון חוץ חשוב לסקוטים.

דקה 12: גול! 0:1 לצ'כיה: יקוב פשק קיבל כדור עומק והעלה את המארחת ליתרון על אף שבאה בסגל חסר.

דקה 27: גול! סקוטלנד משווה ל-1:1: לינדון דייקס קיבל כדור נהדר מליאם פלמר בתוך הרחבה וכבש בקלילות את שער השוויון של האורחת.

דקה 52: גול! סקוטלנד עולה ל-1:2: אנדי רוברטסון חדר להגנת האורחת והוכשל על ידי תומאש מאלינסקי. ראיין כריסטי ניגש לביצוע הבעיטה ושלח את הפנדל פנימה.

בית 1

אוסטריה - רומניה 3:2

שתי הנבחרות הגיעו במצב רוח הפוך למשחק, כשהרומנים שמטו ניצחון מול צפון אירלנד בעוד האוסטרים השיגו ניצחון חוץ מרשים על נורבגיה. עם זאת, הערב היוצרות התהפכו לגמרי, כשרומניה הבריקה על כר הדשא והשיגה ניצחון חוץ מוצדק בהחלט. האורחת עלתה ליתרון מוקדם כשדניס אליבק שגלגל בקלילות את שער היתרון של הרומנים (3). כריסטוף באומגרטנר השווה 14 דקות לאחר מכן, אך גריגורה (51) ומקסים בשער הנפלא (70) קבעו 1:3 לרומנים, כשגם שער מצמק של אוניסוו לא עזר למארחת.

דקה 3: גול! 0:1 לרומניה: פלורינל קומאן ניצל את ההגנה הדלילה של המארחת ומצא את דניס אליבק שגלגל בקלילות את שער היתרון של הרומנים.

דקה 17: גול! אוסטריה משווה ל-1:1: שטפן ליינר השאיר בנגיחה כדור לכריסטוף באומגרטנר שבבעיטת יעף נהדרת הכניע מהאוויר את השוער האורח.

דקה 51: גול! רומניה עולה ל-1:2: כדור נייח של הרומנים יצר ערבוביה ברחבה, כשמתוכה הצליח דאריוש גריגורה לשחרר בעיטה שחדרה לרשת.

דקה 70: גול! 1:3 לרומניה: אלכסנדרו מקסים עמד לבדו מול השוער האוסטרי שיצא רחוק מידי וראה כיצד קשר גזיינטפספור מקפיץ מעליו באומנות וכובש את השלישי של האורחת.

דקה 81: גול! אוסטריה מצמקת ל-3:2: באומגרטנר הגביה כדור לרחבה אליו הגיע קארים אוניסיוו שצימק עבור המארחת.

צפון אירלנד - נורבגיה 5:1
לצ. אירלנד: פאדי מקנייר (6), לנורבגיה: מוחמד אליונוסי (2), ארלינג הולאנד (7, 58), אלכסנדר סורלות' (19, 47).

שחקני נבחרת פולין חוגגים עם קמיל גרוסיצקי. רויטרס
פולין עם ניצחון חוץ בבוסניה. גרוסיצקי חוגג עם חבריו/רויטרס

דרג ג', בית 4

קזחסטן - בלארוס 2:1
לקזחסטן: אבאט איימבטוב (62), לבלארוס: מקסים בורדאצ'ב (53), ויטלי ליסאקוביץ' (86).

אלבניה - ליטא 1:0
לליטא: דונאטאס קזלאוסקאס (51).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully