וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: פורטוגל הביסה את קרואטיה, ניצחונות דחוקים לאנגליה וצרפת

עודכן לאחרונה: 5.9.2020 / 23:40

מחזיקת הגביע חסרה את רונאלדו, אבל נראתה נהדר ב-1:4 על קרואטיה. אמבפה כבש ב-0:1 בשבדיה, איסלנד-אנגליה 1:0

ראחים סטרלינג שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
סטרלינג חוגג את הפנדל המוצלח שלו/רויטרס

מחזור הפתיחה של ליגת האומות נמשך הערב (שבת), כשבמוקד דרג א' הצליחה אנגליה לנצח 0:1 את איסלנד מפנדל של ראחים סטרלינג בתום משחק חלש. פורטוגל הרשימה עם 1:4 על קרואטיה, בעוד צרפת הסתפקה ב-0:1 דחוק על שבדיה בחוץ. בלגיה ניצחה את דנמרק 0:2.

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה, מכניע את שוער נבחרת שבדיה, רובין אולסן. GettyImages
שער מזווית כמעט בלתי אפשרית. אמבפה/GettyImages

דרג א'

בית 2

איסלנד - אנגליה 1:0

אחרי 90 דקות חלשות של כדורגל הצליחה הנבחרת של גארת' סאות'גייט לנצח 0:1 בדו קרב פנדל את איסלנד כשראחים סטרלינג כבש (91) בעוד בירקיר ביארנסון בעט לשמיים (93). קייל ווקר הורחק בצורה טיפשית ומיותרת אצל אנגליה, סרביר אינגי אינגסון ספג אדום אצל המארחת כשנגע ביד וגרם לפנדל. המחצית הראשונה הייתה די מנומנמת כשהאנגלים אמנם שולטים, אבל לא מסכנים יותר מדי את השער. קייל ווקר השאיר את האנגלים ב-10 שחקנים בדקה ה-71 אחרי שגלש בצורה מסוכנת מאוד לעבר הרגליים של שחקן יריב וספג צהוב שני. אנגליה קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד של סבריר אינגי אינגסון, שבלמה בעיטה של ראחים סטרלינג. שחקן מנצ'סטר סיטי בעט בעצמו די רע למרכז השער, אבל למזלו השוער זינק ולא הגיע, 0:1 לאנגליה. האיסלנדים קיבלו פנדל בדקה ה-93 אחרי עבירה של ג'ו גומז, אבל ביארנסון בעט לשמיים.

דנמרק - בלגיה 2:0

המארחת אמנם הגיעה למשחק במומנטום נפלא, אחרי 15 משחקים רצופים ללא הפסד, אבל נכנעה בדיוק שנתיים אחרי שזה קרה לא בפעם האחרונה. ב-5 בספטמבר 2018 היא הובסה 3:0 על ידי סלובקיה במשחק ידידות, ב-5 בספטמבר 2020, היא נכנעה לבלגיה החזקה בליגת האומות. השדים האדומים התייצבו עם הרכב חזק והיו יותר חדים מול השער - מה שהוביל בסופו של דבר ל-3 נקודות. ג'ייסון דנאייר כבש בדקה ה-9 אחרי קרן ודריס מרטנס הכפיל בדקה ה-77, אחרי פעולה טובה של רומלו לוקאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, ביציע. AP
מה עם המסיכה? רונאלדו ביציע/AP

בית 3

פורטוגל - קרואטיה 1:4

למרות חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו, שסובל מעקיצת דבורה שהזדהמה ונותר ביציע, פורטוגל נראתה נהדר. ז'ואאו פליקס, ברנרדו סילבה ודיוגו ז'וטה הובילו התקפה דינמית שהגיעה למספר גדול של הזדמנויות, נעצרה בקורות, החמיצה בלי סוף עד שבדקה ה-41 ז'ואאו קאנסלו בעט ברגל שמאל מ-25 מטר היישר לחיבורים. במחצית השנייה הסכר כבר נפתח. ז'וטה הכפיל בדקה ה-59, פליקס הפציץ את ה-0:3 בדקה ה-70, ברונו פטקוביץ' צימק ל-3:1 בדקה ה-90 ואנדרה סילבה דחק מקרוב את האחרון בדקה ה-95. הופעה משכנעת מאוד למחזיקת הגביע.

שבדיה - צרפת 1:0

ניצחון נאה לאלופת העולם, שאמנם לא הבריקה, אבל חזרה מסקנדינביה עם שלוש נקודות. דידייה דשאן העלה מערך של שלושה בלמים, כולל הופעת בכורה של דאיו אופמקאנו והצבה של אדריאן ראביו ב-11. קיליאן אמבפה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41, אחרי שהוא עבר שחקן סמוך לקו החוץ ובעט לרשת מזווית כמעט בלתי אפשרית. אנטואן גריזמן בעט פנדל לשמיים בתוספת הזמן, רגע לפני השריקה לסיום.

שחקן נבחרת פורטוגל, ז'ואאו קאנסלו. רויטרס
גולסאו. קאנסלו/רויטרס

דרג ג'

צפון מקדוניה - ארמניה 0:2
לצפון מקדוניה: אזגיאן אליוסקי (5, פנדל), איליה נסטרובסקי (36, פנדל)

אזרבייג'אן - לוקסמבורג 2:1
לאזרבייג'אן: ראמיט שיידייב (43), מאהיר אמרלי (הורחק, 26), ללוקסמבורג: אנטון קריבוציוק (עצמי, 48), ז'רסון רודריגס (72, פנדל)

קפריסין - מונטנגרו 2:0
למונטנגרו: סטבן יובטיץ' (60 ו-73)

אסטוניה - גאורגיה 1:0
לגאורגיה: ניקה קאטצ'ראבה (32)

דרג ד'

גיברלטר - סן מרינו 0:1
לגיברלטר: גראם טורילה (23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully