וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה מתמוגג מאנסו פאטי, צפו בחגיגות בבית המשפחה

ילד הפלא הפך לכובש הצעיר בתולדות נבחרת ספרד: "הביטחון העצמי שלו לא נורמלי". ראמוס החמיא, אוסקר רודריגס: "משחק של ציון 10"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

לאחר שפרץ משום מקום הישר למעמד של כוכב בברצלונה, דאג אמש (ראשון) אנסו פאטי להיכנס גם לספרי ההיסטוריה של נבחרת ספרד. בגיל 17 ו-311 יום, כבש ילד הפלא כבש את השער השלישי ב-0:4 של ספרד על אוקראינה, ובכך הפך לכובש הצעיר בתולדות לה רוחה. השיא הקודם היה שייך לחואן ארזקין, שעשה זאת בגיל 18 ו-344 יום, אי שם ב-1925. על הדרך, ניפץ פאטי גם את שיאו של ויין רוני, לכובש הצעיר ביותר של נבחרת שזכתה בעבר במונדיאל (חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר עשה זאת לראשונה בגיל 17 ו-317 יום).

"הביטחון העצמי שלו לא נורמלי לשחקן בגילו", התמוגג המאמן הלאומי לואיס אנריקה. "אני מאוד מרוצה ממנו. הוא רק בן 17, אבל זה המשחק השני שלו בנבחרת והוא עושה דברים כאלה. הוא התאמן בקצב גבוה ומביא איתו הרבה צניעות, הוא ילד פשוט וצנוע עם רגליים על הקרקע. אני יודע למה הוא מסוגל. צריך לקחת בחשבון שיהיו לו משחקים רעים בעתיד, אבל אנחנו נדאג לו".

"אני שמח מאוד, בעיקר על הניצחון", אמר ילד הפלא. "זו גאווה גדולה, לעבוד עם לואיס אנריקה וכל השחקנים הללו. הם קיבלו אותי בזרועות פתוחות. אני צריך להמשיך לשמור על צניעות והכל יהיה בסדר. אם אקבל הזדמנויות, אנסה לנצל אותן".

סרחיו ראמוס שכבש צמד החמיא לכוכב הצעיר: "כל הכבוד לו, הוא בחור צעיר שמשחק עם תשוקה גדולה. זה תענוג שיש לנו שחקנים כמוהו". אוסקר רודריגס הפליג ואמר: "היה לו משחק של ציון 10, בכל פעם שהוא נוגע בכדור הוא מייצר משהו מסוכן".

עוד בוואלה!

ליגת האומות: ספרד - אוקראינה 0:4, שוויץ - גרמניה 1:1

לכתבה המלאה

וכך הגיבו בבית משפחת פאטי לשער של אנסו

אביו של השחקן בורי פאטי סיפר: "היינו נרגשים מאוד בבית, עשינו מסיבה מול המסך. אני האב השמח בעולם. לא יכולתי לתאר את זה, בהתחשב במקומות מהם הגענו לכאן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully