וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: ספרד - אוקראינה 0:4, שוויץ - גרמניה 1:1

האדומים חגגו: ראמוס כבש פעמיים (3 בפנדל ו-29), פאטי הוסיף (32) ופראן טורס השלים (84). גונדואן העלה את הגרמנים ליתרון (13), וידמר איזן (58)

סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד חוגג עם חבריו. רויטרס
סרחיו ראמוס חגג כבר אחרי שלוש דקות/רויטרס

המחזור השני בליגת האומות נפתח היום (ראשון). בבית ד' בדרג א' ספרד הביסה 0:4 את אוקראינה וגרמניה סיימה ב-1:1 נוסף בשוויץ. בדרג ב', ויילס גברה 0:1 על בולגריה לאחר שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן, רוסיה ניצחה 2:3 ופינלנד השיגה 0:1 בחוץ אירלנד. איי פארו גברה 0:1 בחוץ על אנדורה.

אולכסנדר זינצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה מול טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
טיאגו אלקנטרה מול זינצ'נקו/GettyImages

דרג א'

בית ד'

ספרד - אוקראינה 0:4

הנבחרת של לואיס אנריקה ממש לא התקשתה מול אוקראינה, שהגיעה מעודדת דווקא אחרי הניצחון במחזור הפתיחה מול שוויץ והתרסקה. אנסו פאטי, שלראשונה פתח במשחק של נבחרת ספרד, סחט פנדל כבר אחרי 90 שניות. סרחיו ראמוס בעט פנימה את ה-0:1 של ספרד כבר בדקה השלישית. קפטן ספרד הוסיף עוד אחד בנגיחה בדקה ה-29 אחרי הגבהה יפה של דני אולמו וקבע 0:2 באדיבות מיקום לא טוב של אנדריי פיאטוב. פאטי כבש את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת בדקה ה-32 אחרי שהיתל בשני שומרים ובעט מחוץ לרחבה יפה לקורה ופנימה את ה-0:3. פאטי בן ה-17 הפך לכובש הצעיר ביותר של ספרד אי פעם. המארחת כבשה את הרביעי בדקה ה-84 משער של פראן טורס.

אילקאי גונדואן שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
גונדואן חוגג את השער עם חבריו/GettyImages

שוויץ - גרמניה 1:1

עוד משחק חלש של הגרמנים, שעדיין לא השיגו ניצחון בליגת האומות בשני הקמפיינים של המפעל. גם ההיעדרות של מנואל נוייר, יוזואה קימיש, לאון גורצקה, סרג' גנאברי וקאי האברץ לא מהווה תירוץ ליכולת הזו. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-13 אחרי שיוליאן דראקסלר הוציא לאילקאי גונדואן, שהגיע מאחור ובעט בחוכמה אל הפינה הקרובה את ה-0:1 של גרמניה. ברל אמבולו סידר לשוויץ את השוויון אחרי שקיבל מסירת עומק והעביר לרוחב, סילבן וידמר המשיך יפה פנימה בנגיעה את ה-1:1. בדקות הסיום אמבולו גם נפצע בצורה שנראית לא מבטיחה במיוחד וגמר את המשחק. נקווה שזה לא משהו רציני.

שחקן נבחרת ויילס ניקו וויליאמס. GettyImages
נגח שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. נקו וויליאמס/GettyImages

דרג ב'

בית ד'

ויילס - בולגריה 0:0

האורחת עמדה בפני עם 0:0 שני ברציפות במפעל, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך ארבע דקות בתוך זמן הפציעות הגיע נקו וויליאמס מליברפול והשיג למארחת את שלוש הנקודות. הוולשים היו מסוכנים יותר, אך כמו יריבתם גם הם לא הבריקו. לשמחתם, כמו במשחק מול פינלנד, הם ידעו להשיג את שער הניצחון, כשהפעם עשו זאת ממש ברגע האחרון. גארת' בייל ששיחק מחצית אחת במחזור הראשון, שיחק הפעם במשך כל 90 הדקות.

אירלנד - פינלנד 1:0
לפינלנד: פרדריק ינסן (64)

בית ג'

הונגריה - רוסיה 3:2

הרוסים עם ניצחון שני ושלישייה שנייה למרות שכמעט אפשרו למארחת לחזור למשחק. אנטון מיראנצ'וק (15), מאגומד אוזדוייב (34) ומריו פרננדס (46) כבשו לזכות האורחת, רולאנד סלאי (62) ונמניה ניקוליץ' (70) מצאו את הרשת לזכות ההונגרים.

סרביה - טורקיה 0:0
לסרביה: אלכסנדר קולארוב (הורחק, 49)

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים. רויטרס
כמעט שמטו יתרון 0:3, אבל השיגו ניצחון נוסף בסופו של דבר/רויטרס

דרג ג'

בית ג'

סלובניה - מולדובה 0:1
לסלובניה: דמיאן בוהר (28)

קוסובו - יוון 2:1
לקוסובו: ואלון ברישה (82), ליוון: דימיטריוס לימניוס (2), דימיטריוס סיובאס (51)

דרג ד'

בית א'

אנדורה - איי פארו 1:0
לאיי פארו: קלאמינג אולסן (31)

מלטה - לטביה 1:1
למלטה: קיריאן אנבוקו (15), ללטביה: מת'יו גוילומייה (25, שער עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully