וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.9: וולבס שברה שיא העברות, ממפיס מתקרב לברצלונה

עודכן לאחרונה: 5.9.2020 / 19:58

הזאבים שילמו לפורטו 40 מיליון יורו על פאביו סילבה. סוארס בדרך ליובנטוס, ממפיס יגיע לקאמפ נואו, אלאן באברטון

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

העברות

* וולבס את רכישתו של פאביו סילבה מפורטו תמורת 40 מיליון יורו ועוד בונוסים. החלוץ בן ה-18 הוא הפורטוגלי העשירי (!) בסגל של וולבס.

* גנואה החתימה לעונה נוספת כמושאל את השוער בן ה-28 מתיאה פרין, שחזר אליה כבר בינואר אחרי שנמכר ליובנטוס בקיץ 2018 ומיעט לשחק. גם הפעם אין לגנואה אופציית רכישה.

* הקשר הברזילאי אלאן בן ה-29, ששיחק בחמש העונות האחרונות בנאפולי, חתם באברטון והוא יתאחד עם קרלו אנצ'לוטי שאימן אותו באיטליה. הטופיז שילמו עליו 25 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' רכשה את גריידי דיאנגנה מווסטהאם בסכום המוערך בכ-12 מיליון ליש"ט. שחקן הכנף בן ה-22 חתם לחמש שנים אצל העולה החדשה לפרמיירליג, אחרי שכבש במדיה שמונה שערים כמושאל בעונה הקודמת.

* השוער סרחיו ריקו, שהושאל בעונה האחרונה מסביליה לפריז סן ז'רמן סיים, נרכש על ידי הצרפתים שישלמו עבורו 6 מיליון יורו.

* סביליה מימשה את האופציה על השוער המרוקאי יאסין בונו, אליה הוא הושאל בעונה החולפת מג'ירונה.

* אטאלנטה שאלה מיובנטוס את הבלם כריסטיאן רומרו, שחתם לשנתיים. לאטאלנטה תהיה אופציה לרכוש את השחקן בן ה-22 בתום החוזה תמורת 18 מיליון יורו.

* עדיל ראמי, אלוף העולם עם נבחרת צרפת ב-2018, ממשיך לטייל באירופה והפעם חתם בבואבישטה הפורטוגלית. מאז שעזב את מארסיי ב-2019, הבלם בן ה-35 שיחק בפנרבחצ'ה והשתייך גם לסוצ'י. גם השוער לאו ז'ארדים הצטרף לבואביטשה כמושאל מליל.

* זה קרה אחרי שליל הודיעה על צירופו של השוער היווני אורסטיס קרנזיס בן ה-35, במהלך שהיה ידוע כבר מיולי כחלק מעסקת המכירה של ויקטור אוסימן לנאפולי.

* נוריץ' שירדה לליגת המשנה באנגליה, צירפה בהשאלה מברנלי את הבלם בן גיבסון בן ה-27.

עוד בוואלה!

צ'לסי הודיעה על רכישתו של קאי האברץ ב-80 מיליון יורו

לכתבה המלאה

שמועות

* ב"מארקה" מדווחים שלמרות ההכרזה של מסי כי יישאר בברצלונה, לואיס סוארס מתקרב ליובנטוס. על פי הדיווח, החלוץ האורוגוואי שקיבל הודעה מרונאלד קומאן כי הוא לא בתוכניות, סיכם את תנאיו ביובנטוס לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, תמורת 10 מיליון יורו בעונה.

* פריז סן ז'רמן הפכה את אדוארדו קמאבינגה ליעד מספר 1 שלה, כך על פי "לה פריזיאן". הקשר בן ה-17 כבר הצהיר כי לא יעזוב את ראן העונה, אבל אלופת צרפת רוצה להקדים את ריאל מדריד לקראת הקיץ הבא.

* אחרי שכבש את שער השוויון של נבחרת ספרד מול גרמניה, המגן חוסה גאיה קיבל הצעה להאריך את חוזהו בוולנסיה בשנתיים נוספות, מעבר להסכם עד 2023 עליו הוא חתום כעת.

* נאפולי אישרה כי היא מנסה לצרף את הבלם היווני סוקרטיס בן ה-32, שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו בארסנל וצפוי לעזוב.

* ג'אקומו בונאבנטורה, הקשר בן ה-31 שסיים את חוזהו במילאן אחרי שש שנים, סיכם את תנאיו בפיורנטינה וצפוי לחתום ביומיים הקרובים.

* אסטון וילה קרובה לסיכום עם ברנטפורד על רכישת החלוץ אולי ווטקינס בן ה-24 בסכום של 20 מיליון ליש"ט, כשלשחקן מוצע חוזה לחמש שנים.

ארתורו וידאל שחקן ברצלונה. רויטרס
אינטר מחכה שברצלונה תשחרר אותו בחינם. וידאל/רויטרס

* אינטר משוכנעת שתשלים את החתמתו של קשר ברצלונה ארתורו וידאל בשבועות הקרובים. התנאים שלו כבר כמעט סוכמו ועכשיו האיטלקים מחכים שברצלונה תאפשר לו לעזוב בחינם.

* ברצלונה התקדמה במגעים שלה מול ליון על ממפיס דפאי וצפויה לרכוש אותו תמורת 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully