וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תובאן עם קאמבק נפלא במדי מארסיי, ניצחון ראשון לקובאץ' במונאקו

הכוכב ששיחק רק 20 דקות בעונה הקודמת, חזר בגדול עם שער ובישול ב-2:3 של מארסיי בברסט. 0:1 למונאקו על מץ, ליל גברה באותה תוצאה על ריימס

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

המחזור השני בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. בהתמודדות המוקדמת ליל ניצחה את ריימס בחוץ, ולאחר מכן השיגו ניצחונות גם מונאקו, נאנט, בורדו וסנט אטיין. את הערב חתם פלוריאן תובאן שכיכב ב-2:3 של מארסיי על ברסט. מוחמד-עלי שו, שחקן כנף בן 16, הפך ליליד 2004 הראשון בליגות הבכירות אחרי ששיחק תשע דקות במדי אנז'ה בהפסד לבורדו.

seperator

ברסט - מארסיי 3:2

פלוריאן תובאן נפצע בספטמבר אשתקד אחרי 10 דקות, חזר במרץ לעוד הופעה של 10 דקות ואז הגיעה הקורונה שמנעה ממנו לשחק. הערב הוא עשה את הקאמבק שלו בסטייל והוביל את מארסיי לניצחון חוץ במשחק הראשון שלה העונה, עם שער ושני בישולים. שחקן הכנף חתך מימין וירה בשמאל אל הרשת בעזרת רגל של שחקן הגנה בדקה ה-20, ואחרי שבע דקות הרים כדור חופשי שהבלם הקרואטי דויה צ'אלטה-צאר המשיך פנימה. ברסט צימקה עם שער ליגה ראשון של רומן פאבר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל תובאן בישל שוב לצ'אלטה-צאר שהשלים צמד בנגיחה בדקה ה-80. גאטן שרבונייה רק הקטין בדקה ה-89.

עוד בוואלה!

ממפיס כיכב עם שלושער במדי ליון, קמאבינגה להטט בראן

לכתבה המלאה
שחקן ליל, ג'ונתן במבה. GettyImages
ניצחון ראשון לליל העונה. ג'ונתן במבה/GettyImages

ריימס - ליל 1:0

הקבוצה היומרנית של כריסטוף גאלטייה חזרה מסטאד אוגוסט-דלון השני עם ניצחון ראשון העונה ושלוש נקודות. ג'ונתן במבה כבש בבעיטה מכ-18 מטר אחרי שפרדראג ראיקוביץ' הגיב באיחור ולא סגר את הפינה. ריימס הגיעה לכמה מצבים שהיו יכולים להניב שוויון בהמשך, אבל החמיצה.

שחקני מונאקו חוגגים עם בנואה בדיאשיל (במרכז). רויטרס
הסקורר החדש של מונאקו. בנואה בדיאשיל/רויטרס

מץ - מונאקו 1:0

עד עכשיו ניקו קובאץ' מקבל שערים רק מהבלמים שלו, וזה מספיק כדי לצאת לפגרת הנבחרות עם ארבע נקודות מתוך שש. מלך השערים וויסאם בן ידר שוב לא מצא את הרשת, אבל בנואה בדיאשיל הפציץ את השני שלו ברציפות אחרי שגיאה בהגנת מץ בכדור חופשי בדקה ה-22. יוסוף פופאנה השאיר את מונאקו ב-10 שחקנים לאחר דריכה על ונסן אנגבאן בדקה ה-47, אבל למזלו בנז'מן לקונט והקורה מנעו ממץ להשוות.

משחקים נוספים

סנט אטיין - לוריין 0:2
לסנט אטיין: רומן המומה (19 ו-51)

אנז'ה - בורדו 2:0
לבורדו: ג'וש מאג'ה (25), טומה באשיץ' (27)

נאנט - נים 1:2
לנאנט: אנדריי ז'ירוטו (11), אימרן לוזה (27 בפנדל). לוזה (47) ופאביו (87) הורחקו. לנים: זינדין פרחאט (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully