וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ממפיס כיכב עם שלושער במדי ליון, קמאבינגה להטט בראן

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 23:50

הקפטן ההולנדי הבריק עם שלושער ב-1:4 של ליון על דיז'ון בשישי, ילד הפלא כבש שער יפהפה ב-1:2 של ראן על מונפלייה. ניס מושלמת

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם 1:4 קליל של ליון על דיז'ון. המארחת למעשה ערכה את משחקה הראשון העונה, בעוד עבור דיז'ון מדובר בהפסד שני מתוך שני משחקים. ראן ניצחה 1:2 את מונפלייה וניס נותרה מושלמת אחרי 0:2 בשטרסבורג.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
שניים מתוך השלושה שכבש היו מהנקודה הלבנה. ממפיס דפאי/GettyImages

ליון - דיז'ון 1:4

המארחת ערכה את הופעת הבכורה שלה בליגה, לאחר שברון הלב בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. ליון התאוששה על חשבון יריבתה עם רביעייה קלילה, זאת למרות שפיגרה משער מוקדם של אורליאן שידלה (14). ליון ענתה עם שער של ממפיס דפאי שדייק מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל ברחבה, כשבתוספת הזמן של המחצית השנייה קרסה האורחת ואיפשרה לליון לכבוש שני שערים, אחד היה שער עצמי אומלל של ווסלי לאטואה, כשהשלישי של ליון היה השני של ממפיס דפאי שדחק מקרוב. במחצית השניה השלים ההולנדי שלושער עם עוד שער מהנקודה הלבנה וליון פותחת ברגל ימין את עונת 2020/21 בליגה.

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. AP
בישול במחזור הראשון, שער במחזור השני. אדוארדו קמאבינגה/AP

ראן - מונפלייה 1:2

סרו גיראסי, רכש 15 מיליון היורו של ראן, ערך בכורה כשנכנס כמחליף בדקה ה-65 והיה שותף לניצחון הראשון של הקבוצה העונה. דמיאן לה טאלק כבש שער עצמי בדקה ה-22 ופלורן מולה השאיר את מונפלייה ב-10 שחקנים בדקה ה-43. גם מרטן טרייה מראן הורחק בדקה ה-73 אחרי עבירה גסה, אבל ילד הפלא אדוארדו קמאבינגה להטט וקבע 0:2 בדקה ה-77. גאטן לאבורד רק צימק בנגיחה יפה בתוספת הזמן.

שטרסבורג - ניס 2:0
לניס: קספר דולברג (37 בפנדל ו-59)

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully