וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום אבל" הוכרז בברצלונה, המועמד לנשיאות תקף: "מסי חסר כבוד"

מאות אוהדים מחו במשרדי המועדון, אבל בספרד טוענים: "ברתומאו עשה הכול בכוונה. הוא רצה שמסי יעזוב". טוני פריישה הפתיע: "ההתנהלות של ליאו לא חכמה"

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

בברצלונה הכריזו על "יום אבל" בעקבות ההודעה על החלטתו של ליאונל מסי לעזוב את המועדון אחרי 19 שנה. מאות אוהדים התגודדו בשעות הלילה המאוחרות סביב משרדי המועדון בעיר, לבושים בחולצות של מסי, כשהם קוראים לנשיא המושמץ ז'וספ מריה ברתומאו להתפטר מיידית.

בברצלונה מתקשים לעכל את הבשורה, ומשוכנעים שעדיין יש אפשרות לשנות את רוע הגזירה. "אם יש עדיין איזשהו סיכוי לגרום למסי לשנות את דעתו, זה חייב להיות באמצעות התפטרות מיידית של ברתומאו", אמר המועמד לנשיאות ויקטור פונט. "האנשים של מסי אומרים שההחלטה שלו סופית, אבל זו לא החלטה שהוא קיבל ביומיים האחרונים או בגלל ההפסד לבאיירן. כולם ידעו שזה מה שעומד לקרות, כי כולם מבינים שברתומאו הוא הנשיא הגרוע בתולדות ברצלונה".

פונט טוען ש"הסיוט הכי גרוע של ברצלונה" יהיה לראות את מסי ופפ גווארדיולה משתפים פעולה בקבוצה אחרת - זאת בעקבות הדיווחים על הסיכויים ההולכים וגוברים שהפרעוש יעבור למנצ'סטר סיטי. "דיברתי אתמול עם צ'אבי ושנינו חולקים את אותה פילוסופיה לגבי המועדון. איתו ננסה להחזיר את פפ ונבטיח למסי עתיד אחר במועדון. אולי זה ישנה את דעתו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יש גם מי שמבקר אותו. מסי/AP

ב"ספורט" הקטלאני טענו ש"המלחמה החלה", והסבירו שברצלונה ומסי ייפגשו בבית המשפט בסבירות גבוהה למדי. ב"מונדו דפורטיבו" זעקה הכותרת: "בומבה של מסי! הוא רוצה לעזוב!".

הנשיא ברתומאו יופיע היום בציבור לראשונה מאז הדיווחים המסעירים, במסגרת הצגתו של שחקן הרכש הצעיר טרינקאו. עדיין לא ברור אם ברתומאו יספק תשובות - אבל בטוח שיהיו שאלות.

"ברתומאו עשה את כל הטעויות האפשריות. נראה שהוא רצה שמסי יעזוב", כתבו ב"מארקה". "רק בימים האחרונים הוא מינה מאמן בינוני מטעמו, זרק את החבר הכי טוב שלו מהקבוצה בטלפון ולא עדכן אותו בשום דבר מראש. יכול להיות שהוא הזמין את זה?".

עוד בוואלה!

"מסי בחר במנצ'סטר סיטי", ברתומאו לא מתכוון להתפטר

לכתבה המלאה

אבל יש גם מי שהעז להשמיע קולות אחרים. טוני פריישה, מועמד נוסף לנשיאות, טען שהוא מאוכזב דווקא מההתנהלות של מסי. "אני לא אוהב את ההתנהלות שלו, לא אהבתי את מה שהוא עשה. חוזים צריך לכבד, ומן הראוי שמסי יבין שהוא יכול לעזוב רק בתמורה ל-700 מיליון יורו".

פריישה סיפק עוד אמירה שנויה במחלוקת: "אני לא מוטרד במיוחד מהעזיבה של מסי, כי לכל דבר יש סוף. אני מאוכזב מהדרך הלא חכמה שבה הוא עזב, כשהוא מפגין חוסר כבוד כלפי המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully