וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הודיע לברצלונה על רצונו לעזוב

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 9:43

נראה שזה סופי ורשמי: הפרעוש דורש לנצל את הסעיף בחוזהו, המאפשר לו להשתחרר בחינם מדי קיץ, במועדון מסרבים והצדדים עשויים להגיע לבית משפט. דיווח: קומאן אמר לכוכב שלו, "הפריבילגיות שלך נגמרו" בשיחה בין השניים

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

רעידת אדמה בברצלונה. לפי כלי תקשורת בספרד וארגנטינה, ליאונל מסי בישר הערב (שלישי) באופן סופי לראשי המועדון על רצונו לעזוב והפרידה הזו מתחילה להיראות כבר עכשיו כמו מלחמה. לפי "מארקה", הפרעוש שלח מכתב רשמי ובו דרש להפעיל את הסעיף בחוזהו, המאפשר לו להשתחרר בחינם מדי קיץ.

הסעיף המדובר אמנם הסתיים ב-31 במאי, אולם עורכי דינו של מסי טוענים כי בגלל שהעונה הסתיימה רק באוגוסט בשל משבר הקורונה, יש להאריכו עד ה-31 באוגוסט, ולא מן הנמנע כי הצדדים ייפגשו בבית המשפט. בספרד מעריכים כי מדובר בטקטיקת משא ומתן שתאפשר לכל הפחות להפחית מסעיף השחרור האסטרונומי של הכוכב - כ-700 מיליון יורו. חברי הנהלת ברצלונה ערכו ישיבה דחופה, בסיומה הוציאו מכתב תגובה רשמי למסי, ובו הבהירו כי הם מעוניינים שיישאר ויסיים את הקריירה במועדון.

"ברצלונה מאשרת כי המכתב אכן התקבל", צייץ גיים בלאגה, אחד העיתונאים המקורבים ביותר למסי. "הם מתעקשים שהסעיף פקע. ברצלונה תגן על הזכויות שלה. ליאו לא מתכוון לערוך מבדקים לקראת פתיחת העונה או להתאמן תחת קומאן. האם התפטרות של ברתומאו וההנהלה תהיה הדרך היחידה שלו לשנות את דעתו?".

"לאחר השיחה עם רונאלד קומאן בשישי, בה מסי הזהיר את המאמן, ליאו לא חיכה כדי לקבל החלטה סופית שמהווה רעידת אדמה בעולם הכדורגל", נכתב ב"מארקה". "השיחה ללואיס סוארס, בה קומאן הודיע שהוא לא מעוניין בו, היתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת מסי". על פי דיווחים נוספים, במהלך השיחה ביניהם אמר קומאן למסי: "הפריבילגיות שלך נגמרו. אתה צריך להתחיל לחשוב על הקבוצה". הפרעוש היה המום מהדברים.

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
נראה שזה באמת קורה. מסי/רויטרס

מוקדם יותר הערב תקף נשיא המועדון לשעבר ז'ואן לאפורטה את הנשיא הנוכחי ג'וזפ מריה ברתומאו: "אני חושש שאתה הולך למכור את מסי, זו תהיה טעות היסטורית. האם אמרת שאתה לא רוצה את סוארס בטלפון? זה מראה לי שאתה פחדן ושגילית חוסר כבוד כלפי השחקן. צורת ההתנהגות הזו פוגעת במועדון ובתדמית שלו".

העיסוק במסי יהיה אובססיבי בימים הקרובים, אבל השינוי לא יתחיל ויסתיים איתו. "בנוגע לקישור", כתבו היום בקטלוניה, "קומאן כבר הודיע לראקיטיץ' ולווידאל שהם לא בתוכניות. ריקי פוץ' כמובן יישאר ויזכה לדקות רבות יותר, זאת בניגוד לסרחיו בוסקטס וסרג'י רוברטו, שכנראה יישארו אך דקות המשחק שלהם יופחתו בצורה משמעותית. גם קוטיניו עשוי לקבל דקות כשמיראלם פיאניץ' אמור להיות הבורג המרכזי בקישור. דוני ואן דה ביק ופביאן שהיו מועמדים, לא יגיעו".

עוד בוואלה!

היעד הבא של ליאונל מסי: מנצ'סטר סיטי פייבוריטית לפי סוכנויות ההימורים

לכתבה המלאה
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
המועמד המוביל. לאוטרו/רויטרס

"השינוי המשמעותי הראשון בחלק ההתקפי הוא כמובן העזיבה של סוארס", סיכמו ב"מונדו דפורטיבו". "מבחינת קומאן, המחליף של חלוץ נבחרת אורוגוואי הוא לאוטרו מרטינס מאינטר, ובקבוצה יעשו מאמצים כדי לצרפו. מלבד זאת, ההולנדי מרוצה למדי מהחלק ההתקפי, שיורכב כמובן מליאונל מסי שאמור להישאר, אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה, פדרי, טרינקאו ואנסו פאטי".

בנוסף, באתר הקטאלני המוביל חשפו פרטים משיחת הטלפון בין קומאן לסוארס, במהלכה בישר המאמן לחלוץ שהוא למעשה משוחרר מהקבוצה. "השיחה בין השניים ארכה פחות מדקה. קומאן היה זה שדיבר; הוא הסביר לסוארס את המצב בזמן שזה הקשיב ולא הוציא מילה. אחרי שההולנדי סיים את דבריו, האורוגוואי לא התווכח כלל ולא היה לו מה להוסיף; הוא אמר לו להתראות וניתק, וכך נגמרה השיחה הקצרה בין השניים".

"אחרי שהחליט לשחרר את סוארס, איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל וסמואל אומטיטי, קומאן פנה להנהלת הקבוצה בבקשה לצרף בלם, שני מגנים וחלוץ", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלני. "ההולנדי לא מחפש שוער, הוא מרוצה ממארק אנדרה טר סטגן וומחליפו הברזילאי נטו. הוא כן מחפש בלם מנוסה, ועדיף כזה שמסיים חוזה כדי שיוכל להגיע בחינם. המאמן החדש מעוניין גם במגן ימני כמחליף לסמדו, ואולי גם ינסה לצרף מגן שמאלי צעיר בסכום לא גבוה".

סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה מול תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
עדיין בתוכניות. בוסקטס/רויטרס

מקורבי סוארס טענו היום שהשיחה בין קומאן לסוארס היתה "מבזה", ושהאופן שבו התנהלה - שיחה קצרה עם המאמן החדש, בלי פגישה פנים אל פנים, בלי הבהרות מהנשיא - היא "נקודת שפל" במועדון. "סוארס קיווה שגם אם מחליטים להיפרד ממנו, זה ייעשה בצורה ראויה ביחס לתרומה שהביא למועדון", נכתב ב"ספורט" הקטלאני.

במקביל, יש שחקנים שזכו ליחס מכבד יותר. קומאן ערך אמש פנים אל פנים עם סרג'יו בוסקטס, שלטענת התקשורת הספרדית ארכה למעלה מחצי שעה. בשיחה אמר קומאן לבוסקטס שהוא בתוכנית שלו לעונה הבאה, אם כי הבהיר לו שתפקידו יהיה שולי יותר, וכשפרנקי דה יונג יקבל את המושכות בקישור.

בנוסף, ב"מונדו דפורטיבו" טענו שברצלונה תבקש מג'רארד פיקה, סרג'יו בוסקטס, ג'ורדי אלבה וסרג'י רוברטו לקצץ פעם נוספת בשכרם כדי לסייע למועדון להתמודד עם הבור התקציבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully