וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "הראיתי שאני עדיין לא שייך לפח המחזורית"

אלופת אירופה באיירן מינכן נחתה בגרמניה, הקשר הוותיק חגג, האנזי פליק זכה למחמאות ("אדם כל כך צנוע", "עשה את מה שלא נעשה מעולם"), אוליבר קאן הודה: "נוייר השוער הגרמני הגדול בכל הזמנים"

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

אלופת אירופה באיירן מינכן נחתה היום (שני) בחזרה בגרמניה והתקבלה על ידי ראש ממשלת מדינת בוואריה מרקוס זודר בשדה התעופה. הקפטן מנואל נוייר סחב את הגביע עם האוזניים הגדולות מהמטוס והקבוצה כמובן זכתה לקבלת פנים חגיגית ומסדר כבוד כשלצערם כמובן כל זה לא כולל את האוהדים שלהם.

זודר אמר לשחקני באיירן: "זה כבוד גדול, כל בוואריה גאה בכם על הזכייה. כמו תמיד באיירן מינכן לא רק הגנה על הכבוד של הכדורגל הגרמני, אלא גם יצרה כבוד אדיר. מחמאות וברכות על התואר. הרוח הקבוצתית שלכם גרמה אושר להרבה מאוד אנשים גם בזמן קורונה".

לאחר הנחיתה, המשיכה באיירן מינכן היישר אל האצטדיון הביתי שלה, אליאנץ ארנה, לצורך צילומים וחגיגה נוספת, במה שהיה אמור להיערך כמובן בפני אצטדיון מלא, אבל במצב הנוכחי יתקיים ללא קהל.

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
שחקני באיירן מינכן בשדה התעופה/רויטרס

שחקני הקבוצה השתתפו בליל אמש במסיבה גדולה שארגנה באיירן כדי לחגוג את האליפות. יושב הראש קרל היינץ רומניגה הודה לשחקנים ואמר: "אני רוצה להגיד לכם תודה על מה שחווינו בעשרת הימים האחרונים. זה היה המופע הכי גדול שחוויתי ואני בעסק הזה כבר הרבה מאוד זמן". למאמן האנזי פליק אמר: "תמיד היית אדם כל כך צנוע. עשית עבודה מדהימה ואתה יכול להיות גאה. אני אומר תודה בשם כל המועדון".

האנזי פליק זכה למחמאות כמובן גם מהתקשורת כשב"בילד" כותבים עליו: "מה שהוא עשה לא קרה בעבר. הוא הפך בתשעה חודשים ממאמן זמני לזוכה טרבל בלי לרכוש אף שחקן. ידע רב שמשולב עם מנהיגות ויחסי אנוש נהדרים במקום רעש ובלגן. זו האיכות הגדולה של מאמן". שחקן העבר של באיירן מחמט שול, שמשמש כפרשן העיתון, אמר שבאיירן צריכה להתחיל לדאוג שמועדונים גדולים יתחילו ללטוש עיניים לכיוונו של המאמן, שכעת מוזכר גם כאחת האופציות לרשת את יואכים לב כמאמן הנבחרת הגרמנית.

אגב, לפני הגמר מצא פליק דרך מיוחדת לדרבן את שחקני באיירן מינכן עם הקלטה של הנשים שלהם מברכות אותם ומעודדות אותם לקראת המשחק. תומאס מולר אמר: "לפני המשחק ראינו וידאו של הנשים והמשפחות שלנו שאיחלו לנו בהצלחה. זה גרם לכולנו להתרגש. אני גם מודה לכולם על התמיכה מהבית, אסור לנו לשכוח את זה. חבל לנו מאוד שכל האוהדים והמשפחות לא יכלו להיות איתנו באצטדיון".

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
עדיין לא שייך לפח המחזורית. מולר/GettyImages

שוער העבר האגדי אוליבר קאן, שמשמש כחבר הנהלה במועדון, התייחס לשאלה האם מנואל נוייר הוא השוער הגדול בתולדות גרמניה: "תמיד היו לנו בגרמניה שוערים גדולים. למאנו היו כמה הצלות חשובות מאוד. למרות שלא קורה הרבה שהוא עסוק כל המשחק, הוא תמיד שם ברגעי המפתח. כשרואים במה הוא זכה והתרומה שלו לאורך השנים, בהחלט אפשר לומר שהוא השוער הגרמני הכי גדול".

מבחינה מקצועית קוטיניו יעזוב כמובן ומיקאל קוויזנס הצעיר צפוי לקבל יותר דקות כגיבוי של תומאס מולר. אדריאן פיין גם עשוי לקבל ניסיונות כדי להוכיח את עצמו כקשר אחורי. באיירן מינכן לא מוכנה לשלם לאינטר את 20 מיליון היורו שהיא דורשת על איבן פרישיץ' ובקבוצה החלו לבחון מועמדים צעירים יותר לעמדה הזו. גם טיאגו אלקנטרה צפוי לעזוב, ככל הנראה לליברפול, וחאבי מרטינס יימכר אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם עליו סכום שקרוב ל-10 מיליון יורו. ג'רום בואטנג, שנפצע והוחלף בדקה ה-25 בגמר, הגיע מיד לבדיקה לאחר הנחיתה בגרמניה.

עוד סיפור גדול הוא כמובן התחייה של תומאס מולר, שנראה בירידה עצומה ופתאום חזר לשיא הכושר וחווה אולי את העונה הגדולה ביותר בקריירה שלו בגיל 30. "הרגשתי מוזר שבמשך שישה שבועות לא הייתי בהרכב", הודה כוכב באיירן אחרי הזכייה בתואר, "חלק מהשחקנים היו עייפים ואני הייתי כשיר ועבדתי קשה ולמרות זאת לא שיחקתי. זה היה לי מאוד לא נעים. אני שמח מאוד שהצלחתי להוכיח שאני לא שייך לפח של המחזורית ועדיין יכול לתת הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully